Pwr svorio netekimas


Kaip apskaičiuoti kiek reikia baltymų pwr svorio netekimas Laura Dolsonas Share on Facebook Share on Twitter Svarbu, kad kiekvieną dieną valgome pakankamai baltymų, kad patenkintų mūsų kūno poreikius.

pwr svorio netekimas

Yra du būdai apskaičiuoti žmogaus baltymų reikalavimus. Standartinis minimalus dienos baltymų kiekis, rekomenduojamas, yra 37 gramai už kilogramą kūno svorio arba 8 gramų kilogramui kūno svorio.

pwr svorio netekimas

Nors jūsų asmeniniai poreikiai gali skirtis priklausomai nuo daugelio veiksnių, įskaitant jūsų amžių, veiklos lygį ir svorio mažinimo tikslus, pradėkime lengviau. Šis pirmasis jūsų baltymų poreikio apskaičiavimo metodas yra pagrįstas jūsų svoriu. Žemiau pateiktoje diagramoje nurodomas mažiausias baltymų kiekis, kurio reikia pagal 37 JAV dolerių už svarą, kurį rekomenduoja Jungtinių Amerikos Valstijų medicinos institutas.

pwr svorio netekimas

Sportininkai ir sunkiosios treniruokliai tikriausiai turėtų padvigubinti šią sumą, taigi ji įtraukta į diagramą. Ar yra didžiausias baltymų kiekis?

pwr svorio netekimas

Tai būtų apie gramų asmeniui, vartojančiam kalorijų per dieną, jei jie neprarastų svorio žmonės, kurių svorio netekimas dietos neturėtų eiti procentais. Tiesą sakant, žmonėms retai tenka jaudintis dėl šio didžiausio, kaip buvo ne kartą pažymėta, kad žmonės, žinoma, sustos prieš šį tašką.

pwr svorio netekimas

Kūnas tiesiog "nenori" labai didelio baltymų kiekio dietoje, o žmonės pradeda pykti arba pwr svorio netekimas jau serga baltymų prieš pernelyg daug.

Čia yra dvi diagramos: jei jus sveriate kilogramais, slinkite žemyn į kitą diagramą.

pwr svorio netekimas

Svoris lbs.