Pb j numesti svorio


Juodųjų pupelių Rancheros Šis receptas yra puikus pikantiškų pusryčių variantas, ir jis susideda per mažiau nei 30 minučių. Pabandykite jį pasigaminti vasaros piko metu, kai galėsite mėgautis šviežiais, saldžiais kukurūzų, paprikų ir sultingų vyšninių pomidorų kvapais.

Didelėje keptuvėje ar wok pašildykite aliejų ant vidutinės ugnies. Sudėkite svogūną ir pakepinkite 5 minutes arba kol svogūnas bus permatomas. Įpilkite papriką, jalapeño jei naudojate ir kukurūzus ir virkite dar 5 minutes arba kol pipirai suminkštės.

„PB + J“ miniatiūriniai pusryčių slapukai

Įmaišykite pupeles, salsą, kmynus, česnako miltelius ir druską. Jei norite, šakute lengvai šiek tiek sutrinkite pupeles, palikdami didžiąją dalį pupelių nepažeistą. Tai suteikia šiek tiek pakepintos pupelės tekstūros, tačiau jos neprivaloma. Virkite dar 3—5 minutes, kol mišinys įkais ir tyra bankai svorio netekimas suminkštės.

Mėlynių muffino parfaitas

Įmaišykite kalendrą prieš pat patiekdami. Jei norite, pašildykite tortilijas prieš pat patiekdami žr.

pb j numesti svorio porų svorio metimo stovykla

Padalinkite pupelių mišinį tarp tortilijų ir patiekite su supjaustytu avokadu, salsva ir kalendra. Ant kiekvienos tortilijos pb j numesti svorio šiek tiek šviežių laimo sulčių.

Visą likusį pupelių mišinį ne ilgiau kaip 3 dienas laikykite hermetiškame inde šaldytuve arba iki 1 mėnesio galite užšaldyti pupelių mišinyje.

Tiesiog surinkite kiekvieną rančerą į įvyniojimą, apvyniokite jį pergamento popieriaus ir folijos sluoksniu ir sudėkite į šaldymo maišelį. Norėdami atšildyti, iš maišo išimkite folija apvyniotus rančerus ir padėkite 20—25 minutėms į ° C ° F orkaitę, perlenkdami per pusę, kol sušils. Avižos avižos suteikia maloniai kramtomą tekstūrą. Man patinka galvoti apie juos kaip apie nešiojamus keptus avižinius dribsnius. Jie taip pat yra puikus pasirinkimas pusryčiams keliaujant … tai yra, jei jūs galite sau leisti nevalgyti jų tiek ilgai aš pb j numesti svorio negaliu.

Paruoškite juos savaitės pradžioje ir pasiimkite keletą, kai išeinate iš namų užimtais rytais, arba tiesiog turėkite juos po ranka sveikiems užkandžiams.

Smagiai pridėkite prie recepto skirtingų patiekalų, pavyzdžiui, kapotų riešutų ar sėklų, arba naudokite skirtingų skonių uogienes.

„PB & J“ miniatiūriniai pusryčių sausainiai + 2 kiti augalų maitinami ryto valgiai

Aš visada dedu kai kuriuos į šaldiklį vėlesniam laikui, nes jie užšąla ir gražiai atšildo. Įkaitinkite orkaitę iki ° C ° F. Kepimo skardą išklokite pergamento popieriumi. Į virtuvės kombainą įpilkite avižų ir minkykite, kol avižos bus stambiai pjaustytos.

pb j numesti svorio kūno formos pokyčiai, bet svorio netekimas

Venkite jų pb j numesti svorio į miltelius - vis tiek norite šiek tiek tekstūros. Avižas perkelkite į didelį dubenį. Įpilkite banano, chia sėklų, cinamono ir druskos ir išmaišykite, kad susimaišytų. Mišinys turėtų būti labai drėgnas ir tankus.

Pagalvok dar kartą. Papildoma premija? Kiekviename recepte yra tobulas alkį palaikančių liesų baltymų, sveikų riebalų ir maistinių medžiagų turinčių angliavandenių derinys, kad būtų galima pagreitinti riebalų nuostolius, optimizuoti raumenų stiprinimą ir išlaikyti tvirtą savijautą iki pietų. Rezultatas: numesite svorio padidindami medžiagų apykaitą ir išlaikydami laimę skonio pumpurais. Iš tikrųjų moterys, stebėjusios programą, prarado iki 18 svarų tik per 8 savaites, o daugelis moterų numetė nuo 20 iki 30 svarų.

Ištraukiamą ledų samtelį ar šaukštą tešlą iškočiokite į 8 piliakalnius, padėdami juos bent 2 colių coliu 2 ½ cm atstumu ant kepimo skardos. Norėdami sukurti šulinį, paspauskite nykštį į kiekvieno sausainio centrą. Kiekvieną šulinėlį užpildykite 1 krūva šaukštelio 6 ml uogienės. Kepkite sausainius 11 - 13 minučių, kol jie bus šiek tiek tvirti, bet vis tiek bus minkšti ir tešlos viduryje. Perkelkite sausainius į aušinimo stovą ir leiskite atvėsti maždaug 10 minučių. Šaukštą riešutų sviesto supilkite į plastikinį batoną ir nukoškite vieną kampą.

Ant sausainių supilkite riešutų sviestą. Arba galite praleisti šį žingsnį ir tiesiog mėgautis sausainiais tokiais, kokie jie yra, arba patiekti juos su kokosų aliejaus ar kokosų sviesto pataisa. Slapukai kelias dienas laikomi hermetiškame inde šaldytuve arba galite juos įvynioti į plastikinę plėvelę ir 2—3 savaites sudėti į orui nelaidų indą ar užtrauktuką į šaldiklį.

Man ir Erikui, kuris ją myli tiek, kiek aš, tai tapo pb j numesti svorio. Pirmą kartą jį gamindamas žinojau, kad tai turi būti įsitraukta į šią knygą. Tai pavogė visų išbandžiusiųjų širdis - nuo mano receptų testuotojų iki šeimos pb j numesti svorio draugų. Granola džiugina kvapniais paskrudintais lazdyno riešutais ir migdolais, apibarstoma šokolado drožlėmis ir džiovintomis vyšniomis.

Visą tai surišantis yra dekadentiškas klevų sirupo, kokosų aliejaus ir mano naminio skrudinto lazdyno riešutų-migdolų sviesto mišinys, išryškinantis natūraliai riešutinį granolos skonį. Jei nenorite gaminti skrudinto lazdyno riešutų-migdolų sviesto, galite pakeisti žiupsneliu neapdoroto ar skrudinto migdolų sviesto.

Sunku nepamiršti šios granolos sau, ji taip pat yra puiki namų dovana atostogoms.

Tiesiog leiskite jam visiškai atvėsti, tada užpildykite mūro indelį ir pridėkite juostelę ir etiketę. Tai lengva ir šventinė, o jūsų draugai ir šeimos nariai tiesiog mirs dėl recepto!

Įkaitinkite orkaitę iki ° F ° C. Lazdyno riešutus paskleiskite ant nedidelės kepimo formos, o migdolus - ant kitos mažos kepimo formos. Dėkite į orkaitę ir kepkite 12—14 minučių, kol lazdyno riešutų oda patamsės, suskilinės ir beveik nenukris.

Maždaug 5 minutes leiskite riešutams atvėsti ant lapo. Lazdyno riešutus perkelkite į drėgną indų servetėlę ir stipriai trinkite, kol iškris didžioji dalis odos. Tikslas yra pašalinti didžiąją dalį jų, tačiau keli stragglers yra tinkami!

Video: KĄ GERTI RYTE? | KOKTEILIS | PUSRYČIAI 2021, Kovo

Lazdyno riešutus ir migdolus susmulkinkite ir atidėkite į šalį. Ištieskite didelę kepimo skardą pergamentiniu popieriumi ir laikykite orkaitę ° C ° F.

Dideliame dubenyje sumaišykite susmulkintus lazdyno riešutus ir migdolus, avižas, susmulkintą kokosą, šokolado drožles, vyšnias, chia sėklas ir druską. Nedideliame puode ant silpnos ugnies ištirpinkite kokosų aliejų.

Supilkite į nedidelį dubenį ir plakite į rudųjų ryžių sirupą, lazdyno riešutų-migdolų sviestą, klevų sirupą ir vanilę iki vientisos masės. Paprastai aš tiesiog viską suplaku į puodą, kad praradimo svoris 5kg patiekalą, tačiau mes nenorime, kad šlapias mišinys sušiltų ir ištirpdytų šokolado drožles maišant.

pb j numesti svorio lgbt svorio metimas

Mentele užmaskuokite drėgną mišinį ant sauso mišinio ir įsitikinkite, kad gausite kiekvieną paskutinį lašą. Gerai išmaišykite, kol gerai susimaišys. Stenkitės kiek įmanoma išsklaidyti granolą, kad virdami ji galėtų kvėpuoti.

Juodųjų pupelių Rancheros

Kepkite 10 minučių, tada sukite keptuvę ir kepkite dar 8—12 minučių, pb j numesti svorio granolos dugnas ir kraštai tik pradės tapti auksinės spalvos pati granola vis tiek atrodys šiek tiek blyškios spalvos. Granola taps traški, nes atvės. Leiskite granolai visiškai atvėsti ant kepimo skardos, tada padalinkite ją į gabalus. Tai bus laikoma hermetiškame inde šaldytuve 3—4 savaites arba dideliame užšaldomoje maišelyje šaldiklyje porą mėnesių.

Prieš užšaldydami būtinai išleiskite orą arba naudokite šiaudelį, kad išsiurbtumėte visą orą iš maišo.

pb j numesti svorio 5 mėnesiai nepraranda svorio

Autorinės teisės ©Angela Liddon Redaktoriaus Pasirinkimas.