Numesti svorio per mėnesį namuose, Nuorodos kopijavimas


Mėnesio svorio metimo rezultatų apžvalgos Daugelis žmonių susiduria su antsvorio problema, ir net keli kilogramai, priaugti per atostogas, gali žymiai sugadinti nuotaiką ir atimti pasitikėjimą savimi. Tačiau ši problema išspręsta, svarbiausia yra rimtai priartėti prie svorio metimo proceso ir, esant tinkamai nuotaikai, pereiti prie laimėtos figūros ant svarstyklių. Idealiu atveju ir be žalos galite numesti 5 kg per mėnesį.

Todėl neturėtumėte stengtis iš karto pasiekti reikšmingo rezultato ir kankintis, naudodamiesi alinančiomis dietomis su nedideliu kiekiu kalorijų. Kaip numesti svorio per mėnesį 5 numesti svorio per mėnesį namuose nepakenkiant sveikatai Stengdamiesi pasiekti idealų svorį, žmonės, norintys numesti svorio, yra pasirengę daug aukotis: kasdien mankštintis, sėdėti ant sunkių mažai kalorijų turinčių dietų ir rimtai apriboti savo mitybą.

Bet toks požiūris į svorio metimą gali ne tik padaryti didelę žalą kūnui, bet ir neleisti žmogui jaustis laimingam. Populiarios monodietos, kurių dėka kūnas iškart gali atsikratyti 2—3 kilogramų per savaitę, labai išeikvoja kūną, taip pat riebalinės sankaupos — raumenų masė. Mesti svorį nepakenkiant savo sveikatai reiškia numesti svorio lėtai ne daugiau kaip 7 kilogramus per mėnesį. Nors norimas rezultatas pasiekiamas ilgiau, numesti svorio reikia ilgą laiką, priešingai nei griežčiausioms dietoms, po kurių beveik visada kyla rizika iškart priaugti nekenčiamų kilogramų.

Bendras būtinų užsiėmimų sąrašas norint numesti 5 kg per mėnesį: Sureguliuokite galią. Norėdami efektyviai numesti svorio, rinkitės keletą fizinių pratimų. Priimkite tvirtą sprendimą numesti kelis kilogramus per mėnesį ir laikykitės jo. Svorio metimo pratimai namuose Pagrindinis žmogaus padėjėjas svorio metimo metu yra fiziniai pratimai, nes jie padeda stiprinti kūną, daro jį tvirtesnį, taip pat neleidžia atsirasti sagging odai praradus kilogramą.

Atliekant pratimus, per mėnesį numesti svorio per 5 kg tampa realiau, tačiau reikia atsiminti, kad reikia juos atlikti teisingai — tik tada galima pasiekti maksimalų svorio metimą. Kaip numesti svorio per vieną mėnesį naudojant mankštą?

Kaip galima numesti svorio per 1 savaitę, Kategorijos

Dešiniai pritūpimai. Kaip atlikti: padėkite kojas pečių plotyje, kelius nukreipkite į priekį, rankas žemyn, laikykite pozą. Įkvėpdami turite lėtai atsisėsti, ištiesdami rankas į priekį, kol klubai ir grindys sudaro lygiagrečias linijas.

Keliai nesikiša už pėdos krašto, nugara turi būti lygi. Kojos visada prispaudžiamos prie grindų. Kvėpuodami pakilkite.

Kaip Numesti Svorio? - Pagal Jūsų Kūno tipą!

Pritūpimai ne tik padeda mesti svorį, bet ir gražiai pumpuoja gleivinės raumenis. Hula lanko sukimasis. Šis pratimas padės numesti svorio per liemenį per mėnesį, taip pat tonizuos nugaros raumenis ir presą.

numesti svorio per mėnesį namuose geriausias moterų svorio metimo paketo vadovas

Pasukite bent minučių. Šokimas virve. Aktyvus treniruočių būdas padės kūnui greičiau numesti svorio, prisidės prie širdies treniruočių ir pagerins širdies ir kraujagyslių sistemos darbą. Patartina šokinėti bent 6—8 minutes, tačiau esant silpnam fiziniam pasirengimui geriau šį laiką padalinti į artėjimą ar perpus, palaipsniui didinant šuolių skaičių.

Gulėdamas dešinėje pusėje, nuimkite dešinę ranką po galva, padėkite kairę priešais krūtinę.

Numesti svorio per 1 mėnesį namuose. Sekite mus:

Lėtai pakelkite koją, tada nuleiskite. Atlikite pratimą pirmuosius 20 smūgių vienu metu, palaipsniui didindami apkrovą, kad neprasidėtų jėgos. Tada atsigulkite ant kitos pusės ir pakartokite tą patį. Norėdami pradėti treniruotis, kad numestumėte svorio, jums reikia šiek tiek sušilti: sulenkti, pasukti kaklą, klubus, kad nepažeistumėte raumenų. Jei norite numesti svorio per mėnesį, atlikti paprastus pratimus, geriau kiekvieną ar kas antrą dieną.

numesti svorio per mėnesį namuose svorio netekimas 55 metų vyras

Treniruotės taps tikrai efektyvios, jei užsiimsite nuolat — neturėdami aiškios programos, nebus stipriai numesti svorio. Suplanuokite numesti svorio per mėnesį namuose darbo krūvius. Kaip valgyti norint numesti svorio be specialių dietų Specialios dietos leidžia mesti svorį dideliu greičiu, tačiau ne visi žmonės turi galimybę kiekvieną dieną pasverti porcijas, apskaičiuoti riebalų, angliavandenių, baltymų kiekį ir numesti svorio per mėnesį namuose laikytis nustatyto valgymo grafiko.

Jei norite numesti svorio per 5 kg per mėnesį, tai nėra būtina, nors vis tiek turite šiek tiek pakoreguoti dietą. Keletas rekomendacijų, padėsiančių numesti svorio be dietų per mėnesį keliais kilogramais: Suvalgyti užkandį. Daugelis dietų neįtraukia užkandžių, tačiau staiga užklupęs alkis gali smarkiai sugadinti nuotaiką, todėl bandymai numesti svorio tampa kankinimais.

Net valgyti reikia įkandinėti: tai pagerina medžiagų apykaitą, o tai galiausiai prisideda prie svorio metimo, tačiau tam reikia pasirinkti tinkamą maistą: obuolius, grūdų batonėlius. Sudarykite patiekalų sąrašą savaitei, o geriausia — mėnesiui. Kad išvengtumėte perteklinių kalorijų ir priaugtų svorio, tiksliai žinokite, ką ruošiate kiekvienam patiekalui, iš numesti svorio per mėnesį namuose suplanuokite jį, nusipirkite maisto. Nustatykite savo valgymo laiką. Pabandykite laikytis grafiko, tačiau nepersistenkite — visada yra galimybė vieną patiekalą pakeisti kitu ar praleisti patiekalą.

Nebijokite valgyti to, ko tikrai norite, arba suraskite geriausią pakaitalą. Jei mėgstate saldumynus, valgykite juos iki 12 val. Pagalvokite apie tai, kaip artima ir naudinga pakeisti mėgstamą kenksmingą maistą, norint numesti svorio. Tinkamos mitybos taisyklės Tinkama mityba yra geros ilgalaikės sveikatos pagrindas.

To turi laikytis ne tik norintys numesti svorio, bet ir visi žmonės.

Sulieknėti norite pakoregavę vien tik mitybą: Sujeta įspėja, kuo rizikuojate taip darydami   21 Metant svorį, nori nenori tenka grįžti prie suvartotų ir sudegintų kalorijų santykio: suvartokite mažiau nei sudeginate ir sulieknėsite. Laikantis dietos, kurią sudaro nedaug angliavandenių turintys maisto produktai, galima greitai numesti perteklinį vandens svorį, tačiau jos laikytis nerekomenduojama. Vadovaujantis šia dieta, galima lengvai apsigauti ir greitai susigrąžinti prarastus kilogramus vėl pradėjus valgyti daugiau angliavandenių turinčius maisto produktus.

Tokioje dietoje yra visų būtinų vitaminų, kurie palaiko žmogaus sveikatą, suteikia jam energijos, suteikia jėgų. Jei valgysite teisingai visą laiką, o ne tik mesti svorį, tikimybė priaugti svorio yra lygi nuliui. Mitybos taisyklės, kurių reikia laikytis visą mėnesį, norint numesti 5 kg: Gerkite daug vandens. Per dieną reikia suvartoti bent 2 litrus išgryninto skysčio.

numesti svorio per mėnesį namuose kūno įvyniojimas riebalų praradimui

Geriau gerti pusvalandį prieš valgį ir pusvalandį po. Valgykite reguliariai. Tai pagreitina medžiagų apykaitą, pagerina virškinimą, o tai prisideda prie svorio metimo. Valgykite įvairiai, kad papildytumėte vitaminų pusiausvyrą. Norėdami numesti svorio, į savo racioną įtraukite daug neperdirbtų daržovių, vaisių. Atsisakykite saldžių, riebių, sūrių, rūkytų, miltų.

Nevartokite alkoholio bent mėnesį, nustokite gerti gazuotus gėrimus. Stenkitės visus patiekalus virti garuose arba orkaitėje, neįpildami daug aliejaus. Sumažinkite maisto kiekį vienu kartu. Geriau valgyti dažniau, bet mažomis porcijomis. Mėnesį stenkitės priprasti prie tokio režimo, o numesti svorio nėra sunku. Valgykite lėtai, kad per mėnesį efektyviau numestumėte svorio.

Triukas, padedantis padidinti maisto suvartojimo laiką: valgykite su šaukšteliu arba kiniškų lazdelių. Peržiūrėkite vaizdo įrašą, kuriame aiškiai aprašytos sveikos mitybos taisyklės, kurių turite laikytis norėdami numesti 5 kg per mėnesį: Laikydamiesi šių paprastų taisyklių, per pirmąsias dvi savaites pastebėsite teigiamus pokyčius. Kūne bus lengvumo pojūtis, virškinimo traktas veiks, nuotaika pagerės.

Tinkama mityba padės numesti svorio nepadarius žalingo poveikio kūnui, be to, per mėnesį numesti svorio per mėnesį namuose lengvai numesti 5 kg. Įprotis tinkamai valgyti išliks su jumis dar ilgai, o tai leis jums nepriaugti svorio ateityje.

Tačiau yra geresnis būdas sulieknėti.

Savaitės meniu pavyzdys Savaitės meniu pasirinktuose induose turėtų būti reikiamas baltymų, riebalų ir angliavandenių kiekis, kad visos kūno sistemos tinkamai funkcionuotų. Žemiau bus pateiktas apytikslis savaitės patiekalų variantas. Per mėnesį, norint numesti svorio, reikia laikytis sveikos mitybos taisyklių.

16 veiksmingų patarimų, kaip greitai numesti svorio - DELFI Gyvenimas

Kaip valgyti pirmąją dienos savaitę norint tiksliai numesti 5 kg: Pusryčiams Idealūs yra šie deriniai: stiklinė kefyro, 30 gr. Jis turėtų būti lengvas, tačiau malonus užpildyti energija visai dienai. Po to, kai leidžiama valgyti saldaus. Pietūs paprastai praeina kelios valandos po pirmosios. Tam tinka lengvas maistas, pavyzdžiui, obuoliai, džiovinti vaisiai, uogos, šiek tiek grikių, kuriuose yra daug sveiko pluošto.

Norint numesti svorio, pravartu per pietus išgerti greipfrutų sulčių. Per antrą patiekalą mėnesį reikėtų vartoti tik vieną produktą. Pietums naudinga suvalgyti pusantro puodelio šviežių salotų, supjaustyti keliais riekelėmis viso grūdo ar sėlenų duonos, šiek tiek virtos mėsos. Atnaujinti salotas leidžiama su neriebu majonezu, alyvuogių aliejumi, tačiau geriausia tiesiog numesti svorio per mėnesį namuose trupučiu citrinos: tai leis greičiau numesti svorio.

Aukšta arbata. Kaip ir priešpiečiai, jis turėtų būti lengvas. Tam tinka: obuolių padažas, bulvių košė, apelsinas, 3 puodeliai pūsto kukurūzo, kelios vidutinės slyvos, keptas obuolys su medumi. Apskritai šie du valgiai turėtų būti labiau suvokiami kaip užkandžiai, reikalingi alkiui patenkinti.

Jam idealiai tiks įvairios salotos, virta arba garinta žuvis, virti ryžiai, virtos daržovės, numesti svorio per mėnesį namuose, varškė, vištiena. Skirtingai nei priešpiečiai, vakarienės porcijos turėtų būti saikingos per mėnesį, kad neapkrautumėte kūno keliomis valandomis prieš miegą.

Prieš miegą naktį.

Numesti svorio namuose per savaitę. Numesti paskutinius 5 kilogramus riebalų

Jei negalite pakankamai išgerti pietų, maždaug valandą prieš miegą jums leidžiama išgerti stiklinę neriebaus jogurto ar stiklinę kefyro, valgyti žalią obuolį, keptą obuolį, vieną avižinių dribsnių sausainį, nedidelį kiekį džiovintų vienos rūšies vaisių. Įprask skaičiuoti kalorijas. Apytikslis per dieną suvartotas kcal kiekis neturėtų viršyti balo — tai padės numesti svorio vidutiniu greičiu.

Tokia dieta su vidutiniu fiziniu aktyvumu padės numesti 5 kg per mėnesį be rimtų dietų. Svarbu, kad maiste vyrautų angliavandeniai, baltymų produktai yra antroje vietoje, mažiausiai riebalų turėtų būti.

Kaip galite greitai numesti svorio 5 kg per mėnesį

Peržiūrėkite kitus būdus, kaip numesti svorio per savaitę. Mėnesio svorio metimo rezultatų apžvalgos Antsvorio turintys žmonės svajoja numesti svorio. Turėtume nepamiršti, kad kilogramai turėtų pamažu lėtėti: tokiu būdu nebus sutrikdytas natūralus kūno sistemų darbas. Praradę 5 kg per mėnesį, anksčiau ar vėliau pasieksite puikų rezultatą neišnaudodami mažai kalorijų reikalaujančių dietų, sunkiai treniruodamiesi ir, svarbiausia, — nepakenkdami sveikatai.

Sužinokite daugiau būdų, kaip numesti svorio per savaitę. Straipsnyje pateikta informacija yra tik orientacinė. Straipsnio medžiagos nereikia savarankiškai vertinti. Tik kvalifikuotas gydytojas gali nustatyti diagnozę ir pateikti gydymo rekomendacijas, atsižvelgiant į individualias numesti svorio per mėnesį namuose paciento savybes. Įvertinkite straipsnį.