Stende paspauskite numesti svorio. Ar juosta padeda numesti svorio - pratimų tipai ir kaip teisingai atlikti vaizdo įrašą


Atimti Apžvalga Krūtinės riebalų nukreipimas gali būti sudėtingas. Tačiau taikant tikslingai mankštinantis, laikantis mitybos plano ir šiek tiek kantrybės, galima atsikratyti užsispyrusių riebalų sankaupų ant krūtinės.

Pagrindinės svorio praradimo taisyklės

Kaip atsikratyti krūtinės riebalų Pirmas žingsnis norint atsikratyti krūtinės riebalų pertekliaus - suprasti, kaip apskritai veikia riebalų nuostoliai. Jokiu būdu negalima nukreipti krūtinės riebalų, neišmetant riebalų iš likusio kūno.

svorio bandymo pasiūlymai

Kadangi dauguma žmonių per dieną suvartoja nuo iki kalorijų, turėtų būti siekiama, kad kiekvieną dieną veiktų mažas kalorijų deficitas. Pavyzdžiui, turėtumėte pabandyti suvartoti nuo iki daugiau kalorijų per dieną nei suvartojate. Kiekvieną dieną esant kalorijų deficitui, teoriškai galėtumėte numesti vieną svarą per savaitę.

Pagrindinės taisyklės numesti svorio

Jei jį išlaikytumėte, per 10 savaičių galėtumėte numesti 10 svarų. Žmonės, kuriems labiausiai sekasi mesti riebalų deginimo tnt ir jo išvengti, lieknėja lėtai, bet stabiliai ir, laikydamiesi avarinių dietų, laikosi sveiko gyvenimo būdo.

Kaip sukurti kalorijų trūkumą Sumažinti suvartojamų riebalų ir angliavandenių kiekį yra vienas praktiškas būdas sukurti kalorijų deficitą. Svorio treniruotės kartu su didelio intensyvumo kardio treniruotėmis yra dar viena.

Kalorijų stebėjimas naudojant programą ar užrašų knygelę yra geras būdas pradėti skaičiuoti vidutinį dienos kalorijų kiekį. Programa ar svetainė gali pasakyti, kiek kalorijų stende paspauskite numesti svorio daugelyje skirtingų maisto produktų, kad padėtų jums tai atsekti. Turėdami statistiką, apimančią tris įprasto raciono dienas, sudėkite kalorijas ir padalykite iš užfiksuotų dienų kiekio, kad gautumėte dienos kalorijų normą.

lionel bienvenu svorio metimas

Ginkluoti šia informacija galite nustatyti, kiek dieta turi būti ribota, kad numestumėte svorio. Jei valandą sportuojate sporto salėje, galite sudeginti ar daugiau kalorijų, naudodami didelio intensyvumo kardio ir svorio treniruotes.

Naujausios Dienoraštis Pradėti

Jei tą pačią dieną suvartojamų kalorijų kiekį apribosite kalorijų, neviršijančių jūsų vidurkio, būsite beveik trečdalis kelio, kad numestumėte vieną svarą. Svorio mažinimo pratimai krūtinei Šie pratimai savaime neatsikratys krūtinės riebalų, tačiau jie gali tonizuoti ir sutvirtinti jūsų krūtinės sritį.

šaukštas svorio netekimas

Atsispaudimai Klasikinis atsispaudimas yra puikus būdas pradėti nukreipti krūtinę ir viršutinę kūno dalį. Pradėkite nuo lentos, rankas išskėtę po likusiu kūnu ir kojas pečių plotyje. Lėtai nuleiskite save ant žemės, laikydami rankas kuo arčiau kūno, kaip arti grindų. Paspauskite aukštyn, kad pakeltumėte kūną atgal į pradinę padėtį.

Kas yra baras

Pakartokite tiek kartų, kiek galite, ir bandykite padidinti kiekviename rinkinyje atliekamų atsispaudimų skaičių kiekvieną kartą, kai praktikuojate šį pratimą. Štangos spaudimas Kai pirmą kartą pradedate svorį ant stendo, pradėkite nuo mažesnio svorio ir paprašykite, kad kažkas jus pastebėtų, kad nenumestumėte juostos ir nesusižeistumėte. Pradėkite gulėdami plokščia nugara ant suolelio, o juosta - akių lygyje virš jūsų. Suimkite juostą pečių plotyje.

Treniruotės planas dėl vyrų ir moterų numesti svorio sporto

Prieš bandydami pakelti juostą, suimkite pečių ašmenis ir išlenkite nugarą. Švelniai pakelkite juostą nuo stovo.

Kas tiksliai vykdantis bus įtraukti į programą priklauso nuo srities problema. Taigi, baras, veikia, šokinėja, o šlaitai padės atsikratyti riebalų šonuose ir pilvo.

Giliai įkvėpkite, kol nuleisite juostą iki krūtinės, alkūnes laikydami 45 laipsnių kampu, kai juosta nusileidžia. Kai juosta paliečia jūsų kūną, lėtai pakelkite jį atgal.

Svorio treniruotės

Kabelis-kryžius Kabelio kryžiaus pratimas padeda tonizuoti raumenis aplink krūtinės sritį ir po rankomis. Pradėkite nuo skriemulių nustatymo virš stende paspauskite numesti svorio. Iš pradžių nustatykite mažą svorio pasipriešinimą ir siekite atlikti kuo daugiau pakartojimų. Stovėdami atsukę nugarą į mašiną, o klubai yra kvadratiniai, lėtai traukite abu skriemulius į save.

svorio metimo poros tikslai

Jei galite, atneškite juos iki galo, kol rankos susikryžiuos į X formą. Kartokite tiek kartų, kiek galite, palaipsniui didindami svorio kiekį, kol augsite patogiau.

Kaip naudoti vieno pakartojimo maksimumo lentelę?

Hantelis traukia Šis pratimas atliekamas gulint lygiai ant treniruotės suolelio. Laikydami hantelį taip, kad viena iš svorio pusių būtų nukreipta į jus, laikykite tiesiai ant krūtinės per rankas. Geriausia jį laikyti už priešingos svorio pusės, nykščiais suvyniojus aplink juostą, kad svoris nenukristų ant jūsų.

  1. KAIP NUMESTI KRŪTINĖS RIEBALUS VYRAMS - SVEIKATA -
  2. Apie numesti svorio vyrai: kaip greitai ir efektyviai numesti svorio be dietos vaikinas
  3. Kaip deginti riebalus man ant nugaros

Lėtai nuleiskite hantelį atgal virš galvos ir link grindų. Stenkitės laikyti rankas tiesiai visą laiką, kai nuleidžiate hantelį.