Tzatziki svorio metimui. Pagrindiniai tinkamos mitybos principai


Ar ši dieta gali padėti jums ištrūkti iš karto ir visiems laikams?

Asta Rozaitė, 13 sausio Ei, tai verta pabandyti. Dėl šių moterų, The FODMAP sutrumpinimas: Fermentuojamų oligosacharidų, disacharidų, monosacharidų ir poliolių mityba, kurios gabalai iš maisto, kuris dažnai sukelti virškinimo išduoda ieškinius į nix simptomų gera. Sukurta metais mokslininkai Monash universiteto Australijoje, dieta neseniai tapo Amerikos Naujausias numylėtinis dėl savo gebėjimo sumažinti pilvo pūtimas ir gauti moterų viduriai normalus dar kartą.

tzatziki svorio metimui

FODMAPs yra trumpas grandinės angliavandenių, esančius tonų maisto-nuo saldainių iki vaisių ir daržovių-kad galima apeiti virškinimą skrandyje ir plonojoje žarnoje, klasifikuojamų tzatziki svorio metimui storojoje žarnoje. Dar daugiau, kai šie trumposios grandinės angliavandenių fruktanai, galactans, laktozė, fruktozė, ir poliolių, jei jums įdomu greitį per plonosios žarnos, jie sukelia vandens ten kaupiasi, atsižvelgiant į mokslinių tyrimų nuo Monash Univeristy.

Rezultatas: dar pilvo pūtimas ir spazmai kai kurioms moterims.

tzatziki svorio metimui

Kai kurios moterys virsta dujinis sujaukia po vieną samtelis ledų. Kiti gali praryti visą sundaes su nieko daugiau, nei cukraus skubėti.

tzatziki svorio metimui

Nors apžvalga skelbiama Narkotikų ir Terapija biuletenis padarė išvadą, kad nėra pakankamai įrodymų, kad pateisintų savo lieknėjimo funnies, keli maži, trumpalaikiai tyrimai atliekami mažas FODMAP dietos TVM valdymo yra perspektyvus.

Kas meniu?

Nors jogurto puodelis po plastinės jogurto puodelis gali pasenti tikrai greitai, tai stebuklinga maistas yra universalus ir puikiai tinka kurti Lieknėjimo draugiškus smuko, padažai, ir dar daugiau. Check out šių 50! RD-patvirtino graikų jogurto hacks jums reikia jūsų gyvenime. Sumaišykite Graikų jogurtas su taco prieskonių, salsa ar svogūnų sriuba mišinio Yummy mikroschemų kritimo. Naudokite jį vietoj grietinės ant čili, Meksikos maisto, ar keptomis bulvėmis.

Na, su šios dietos, tai ne tiek daug apie tai, kas meniu, bet kas ne jo. Ir tai daug-bent jau laikinai. Nuėmus visas aukštos FODMAP maisto iš savo dietos keletą savaičių, lėtai vėl šiuos produktus, vienu metu, kad būtų galima išsiaiškinti, kurie iš jų jei tokių yra yra problemiškas už jus, paaiškina Nancee Jaffe, RD, įregistruota dietologas ne UCLA Virškinimo sveikatos ir mitybos klinika.

Nekategorija Greitai meskite svorį naudodami mūsų pagardų rinkiklius Šių kečupo, majonezo ir sojos padažo rinkinių - ir daugiau sveikų padažų - ieškokite kitą kartą, kai eisite į maisto prekių istoriją. Bakalėjos Prekės Jūsų ieškant svorio metimas ir geresnę sveikatą, jūs pametėte visus mėgstamus labai kaloringus pagardus paprastų daržovių, grūdų ir baltymų naudai - ir tada jūs atradotetiesanuobodulio apibrėžimas.

Štai iš labiausiai paplitusių aukštos FODMAP maisto pasiskirstymas: Daržovės: Šparagai, artišokai, svogūnai, porai, česnakai, pupelės, lęšiai, avinžirniai, cukriniai žirniai, burokėliai, kopūstai, salierai, kukurūzai, avokadas, žiediniai kopūstai, grybai, Briuselio kopūstai, krapai, okra, žirniai, askaloniniai česnakai, ridikėliai Tzatziki svorio metimui Obuolių, kriaušių, mango, arbūzas, nektarinai, persikai, slyvos, vyšnios, Pieno: Karvės pieno, jogurtas, minkštas sūris, grietinėlė, ledai Grūdai: Rugių, kviečių, manų, kuskusas, bulgur Riešutai:.