Išsikelkite svorio metimo tikslus. Išsikelkite svorio metimo tikslus


Patarimai Kiti skyriai Svorio metimas yra bendras daugelio žmonių tikslas. Svorio metimas ir sveiko svorio valdymas gali išsikelkite svorio metimo tikslus sumažinti tokius dalykus kaip miego apnėja ir padidėjusi rizika susirgti lėtinėmis sveikatos ligomis, padidinti energiją ir padėti jaustis geriau.

Tačiau daugelį parduodamų dietos programų sunku laikytis arba jos yra per brangios. Išsikelkite svorio metimo tikslus savo svorio metimo programą gali būti naudingiau, nes tai gali būti kažkas, ko norėtumėte laikytis ilgainiui. Pritaikykite savo planą pagal savo gyvenimo būdą, įskaitant tai, ką galite sau leisti, kas jums patinka ar nepatinka dėl dietų ir kaip dažnai mankštintis. Kartu šie dietos komponentai padės numesti svorį. Žingsniai 1 metodas iš 3: Svorio metimo planavimas Kreipkitės į savo gydytoją.

Dirbdami su savo gydytoju, galite tiksliai sužinoti, kiek svorio turėtumėte siekti numesti. Be to, jūsų gydytojas peržiūrės visus jūsų vartojamus vaistus ar esamas sveikatos būklę ir nustatys svorio netekimo saugumą.

Kuo skiriasi svorio metimas nuo riebalų deginimo

Jūsų gydytojas taip pat gali padėti nustatyti, ar esate fiziškai pajėgus atlikti sunkius pratimus ir treniruotes. Jie taip pat gali suteikti jums keletą pagrindinių kalorijų skaičiavimo patarimų ir nuspręsti, kas jums labiausiai tiktų.

išsikelkite svorio metimo tikslus gali sekti, kad mesti svorį

Išsikelkite realius tikslus. Kai pradedate bet kokią svorio metimo programą komercinę ar savosvarbu pradėti nuo realių tikslų sau. Tai padės jums nustatyti, kokios rūšies dieta, trukmė ir ar jums reikės įtraukti fizinę veiklą. Per dideli ar aukšti tikslai dažniausiai skatina nusiminti ir gali jus atsisakyti.

Etaplius - Kaip numesti 45 kg per metus? Tikra svorio metimo is

Įtraukite į kalendorių planą, kuris jus motyvuotų. Apskritai nerekomenduojama numesti daugiau nei maždaug nuo vieno iki dviejų kilogramų per savaitę. Tai laikoma saugiu, realistu ir tvariu svorio metimu. Dietos, žadančios greitesnį ar didesnį svorio praradimą, gali būti nesaugios ir paprastai nėra ilgalaikės. Dėmesys mažesniems, labiau pasiekiamiems tikslams.

Jei turite numesti daug svorio, galbūt norėsite išsikelti sau kelis tikslus.

  • Svorio metimas 42 metų moteriai
  • Išsikelkite svorio metimo tikslus Riebalų deginimas.
  • 3 BŪDAI NUSTATYTI SVORIO METIMO TIKSLUS - ŽINIOS -
  • Mebeverinas numesti svorio

Iki jo galite turėti vieną ilgalaikį tikslą ir keletą mažų tikslų. Pavyzdžiui: numeskite 30 svarų per šešis mėnesius kaip ilgalaikį tikslą. Trumpalaikiai tikslai gali būti: numesti penkis svarus per dvi savaites, 10 svarų per keturias ar penkias savaites ir kt. Pirkite arba susikurkite savo kalendorių, kad galėtumėte sekti savo tikslus. Apibraukite dieną, kurią planuojate pradėti ir baigti svorio metimo programą. Tokiu būdu turėsite konkretų terminą, iki kurio turėsite laikytis, kuris suteiks jums kelią.

išsikelkite svorio metimo tikslus xtend svorio netekimas

Taip pat galite pažymėti, kurias dienas sportuosite, pažymėdami tai ir savo kalendoriuje. Paskelbkite kalendorių toje vietoje, kur visada jį pamatysite, ir nepamirškite padaryti to, kas jame sakoma. Jei parašyta, kad turite daryti kardio, darykite tai. Paskirkite sau atlygį.

išsikelkite svorio metimo tikslus ronaldo numesti svorio

Įsteigę įdomius apdovanojimus, galite padėti išlikti motyvuoti visos svorio metimo programos metu. Įsitikinkite, kad šie atlygiai yra konkretūs, ypatingi dalykai, kuriuos sutaupote, kai pasieksite šiuos etapus.

išsikelkite svorio metimo tikslus padidinti medžiagų apykaitą natūraliai svorio

Nustatykite mažesnius atlygius, kai pasieksite mažesnius, labiau tarpinius tikslus. Turėkite didesnį, labiau džiuginantį atlygį, kai pasieksite didesnius, ilgalaikius tikslus. Paprastai nerekomenduojama turėti su maistu susijusių atlygių, pavyzdžiui, einant vakarieniauti ar pasivaišinti desertu. Pabandykite rinktis su maistu nesusijusias premijas, tokias išsikelkite svorio metimo tikslus manikiūras, nauji batai ar nauja apranga, masažas, golfo ratas mėgstamiausiame kurse ar nauja knyga.

Planuokite gyvenimo būdo pokyčius.

Jautis svorio metimas

Kiekvieną kartą, kai bandote sulieknėti, paprastai rekomenduojama atsisakyti mados dietų ir pakeisti ilgalaikį gyvenimo būdą. Įrodyta, kad nedidelius dietos ir gyvenimo būdo pokyčius per ilgesnį laiką lengviau išlaikyti.

  1. Du lengvi būdai, kaip galite padėti vaikui numesti svorio - DELFI Gyvenimas Pagrindinis » Straipsniai » Kaip priaugti svorio — 20 naudingų patarimų Kaip priaugti svorio — 20 naudingų patarimų Jeigu svorio netekimas zuikis šį straipsnį, tikriausiai ieškote įvairiausių būtų kaip priaugti svorio, tačiau niekaip nesiseka to padaryti?
  2. NeoLife svorio kontrolė programos vadovas - svorio metimo programa
  3. Kaip priaugti svorio - 20 naudingų patarimų - sweety.lt - Ar galite numesti svorio uni
  4. Jautis svorio metimas. Pagrindiniai svorio metimo principai

Nenorite greitai padaryti didelių svorio metimo pakeitimų. Mažiau tikėtina, kad juos išlaikysite ilgalaikėje perspektyvoje.

išsikelkite svorio metimo tikslus riebalų nuostoliai per 6 savaites

Kurdami savo mitybą, nepersistenkite ir nesilaikykite programos, kuri, jūsų manymu, nėra reali. Norite sukurti dietą, valgymo būdą ar gyvenimo būdą, kurio galėtumėte laikytis ilgalaikėje perspektyvoje. Nepaisant to, kokio svorio metimo plano laikotės, norėdami numesti svorio, neišvengiamai turėsite sumažinti kalorijų kiekį. Nuspręskite, kiek kalorijų turėtumėte suvartoti kiekvieną dieną, kad saugiai atsikratytumėte vieno ar dviejų kilogramų per savaitę.

Apskritai jums reikės iškirpti, sudeginti arba atlikti — kalorijų iškirpimo ir deginimo derinį kiekvieną dieną, kad sumažėtų vienas ar du kilogramai svorio. Pirmiausia galite apskaičiuoti, kiek kalorijų paprastai suvalgote dieną, kai nesilaikote dietos.

Norėdami išsiaiškinti šią sumą, naudokite maisto žurnalo programą arba internetinius skaičiuotuvus.

Ar galite numesti svorio uni. SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Iš šio skaičiaus atimkite — kalorijų, kad suprastumėte, koks turėtų būti jūsų bendras dienos suvartojimas. Taip pat yra keletas internetinių skaičiuoklių ar programų, kurios gali išsiaiškinti, kiek kalorijų turėtumėte suvalgyti kasdien metant svorį, atsižvelgiant į jūsų amžių, lytį, svorį ir aktyvumo lygį. Išmatuokite porcijas. Kad išlaikytumėte mažiau kalorijų turinčią dietą, bus naudinga laikytis tinkamo porcijos dydžio patiekalams ir užkandžiams.

Patiekus sau arba vartojant per dideles porcijas, jūsų svoris gali sulėtėti. Investuokite į maisto svarstykles ar matavimo puodelių rinkinį, kad galėtumėte lengviau atsekti kelią. Išmatuokite kiekvieną valgį ir užkandį, kad įsitikintumėte, jog esate tikslo. Palengvinkite gyvenimą radę namuose tam tikros porcijos indų, dubenėlių, indų ir puodelių. Pavyzdžiui, supakuokite pietus į vieno puodelio dydžio indą.

Lentelės meniu Jautis svorio metimas Įvertinkite straipsnį Kaip numesti svorį pakoregavus mitybą Kaip greitai numesti svorio — Svorio mažinimas turėtų prasidėti nuo mitybos sureguliavimo, kadangi būtent tinkamas ir subalansuotas maistas, kurį valgote kiekvieną dieną, gali užtikrinti, kad Jums išsikelkite svorio metimo tikslus puikiai atrodyti ir tuo pačiu būti sveikam ir greitai numesti svorio. Apskritai, šiuo metu apie maistą kalbama labai daug ir yra labai daug įvariusių metodų kaip numesti svorį ar sulieknėtilabai daug dietų, kurios turėtų sumažinti Jūsų kūno linijas. Kol vieni išbando labai radikalias dietas ir džiaugiasi, kad svoris greitai krenta, tuo tarpu kiti keičia mitybą, kadangi suvokia, kad laikytis dietų visą gyvenimą paprasčiausiai nepavyks. Štai net 4 dietos, kurios neabejotinai padės jums susigrąžinti buvusias formas Japoniška dieta : 13 dienų — 8 kilogramai!

Pasirinkite didesnę baltymų ar vidutinio baltymo dietą. Priklausomai nuo to, ką pasirinksite, turėsite nuspręsti, ar laikotės didesnės baltymų dietos, ar vidutinio sunkumo baltymų dietos. Tai yra raktas kuriant planą, kurio galite laikytis nebūdami alkani. Kai kurie tyrimai parodė, kad didesnė baltymų dieta padeda sulieknėti šiek tiek greičiau ir padeda ją išlaikyti ilgą laiką.

Patarimai Kiti skyriai Truputį numesti svorio ir atsigaivinti yra bendras vasaros tikslas. Maudymosi kostiumėliai, šortai ir labiau prigludę viršutiniai paltai vėl atėjo į sezoną ir daugelis nori numesti keletą papildomų svarų, kad padėtų jiems jaustis šiek tiek patogiau, kai jie bus saulėje. Vasara yra trijų mėnesių sezonas, tinkamas svorio metimui. Lauke šilta, leidžianti aktyviai veikti tiek lauke, tiek lauke.

Kiekvieno valgio svorio netekimas duncan gerai užkandžių metu valgant liesų baltymų šaltinį, puikiai tinka bet koks svorio metimo planas.

Kiekvieno valgio metu gali tekti suvalgyti daugiau nei vieną porciją, jei laikotės didesnės baltymų dietos. Jei paprastai jaučiatės alkanas, kai anksčiau laikėtės dietos, apsvarstykite galimybę vartoti didesnę baltymų dietą. Įrodyta, kad padidėjęs baltymų kiekis padeda ilgiau išlikti patenkintiems. Laikykitės mažai angliavandenių turinčios arba išsikelkite svorio metimo tikslus angliavandenių turinčios dietos.

Dietos paprastai skirstomos į mažai angliavandenių turinčias arba vidutiniškai angliavandenių turinčias grupes. Abu turi savo privalumų; išsirinkite tai, kas geriausiai tiks jūsų gyvenimo būdui.

Įrodyta, kad mažai angliavandenių turinčios dietos iš pradžių greičiau numeta svorį, palyginti su vidutinio angliavandenių dieta.

išsikelkite svorio metimo tikslus svorio metimas iki ttc

Tačiau ilgalaikėje dietoje, vartojant mažai ir vidutiniškai angliavandenių turinčias dietas, svorio netekimas buvo labai panašus. Mažai angliavandenių turinčios dietos yra labiau ribojančios.

Kaip pasiekti savo svorio metimo vasaros tikslus

Jei to jums lengva laikytis ir jums netrūksta angliavandenių, jums gali būti tinkama laikytis mažai angliavandenių turinčios dietos. Kai kurie žmonės trokšta angliavandenių arba mano, kad jiems geriau sekasi numesti svorio, kai kiekvieną dieną jie įtraukia vidutinį angliavandenių kiekį. Vėlgi, pasirinkite tai, kas jums labiausiai tinka. Jei ketinate riboti angliavandenių kiekį, pirmiausia apribokite grūdų grupės pasirinkimą duona, ryžiai, makaronai, krekeriai ir kt.

Daugumą šios maisto grupės maistinių medžiagų galima vartoti iš kitų maisto produktų. Taip pat galite pasirinkti riboti krakmolingas daržoves ankštinius daržoves, bulves, žieminius moliūgus ir žirniusjei laikotės mažai angliavandenių turinčios dietos. Valgydami akcentuokite vaisius ir daržoves. Galima rinktis įvairius dietos stilius. Tačiau dauguma pabrėš, kad kiekvieną dieną valgote kelias vaisių ir daržovių porcijas.

Tiek vaisiai, tiek daržovės yra mažai kaloringi ir labai maistingi. Juose yra daugybė vitaminų, mineralų, antioksidantų ir daug skaidulų. Laikykitės ne daugiau kaip vienos išsikelkite svorio metimo tikslus vaisių kasdien. Jei renkatės mažiau angliavandenių turinčią dietą, galite valgyti mažiau. Siekite maždaug penkių daržovių porcijų kiekvieną dieną. Vėlgi, išsikelkite svorio metimo tikslus laikotės mažesnio angliavandenių kiekio dietos, galite sutelkti dėmesį į ne krakmolingas daržoves, o ne į daržoves, kurių sudėtyje yra daugiau angliavandenių pavyzdžiui, bulvių, žirnių ar morkų.