Ką prarandi svorį iš pradžių. Kodėl prarandu svorį be priežasties


Zygmunt Bauman. Holivudinis pilvo presas: kaip tokį turėti - DELFI Veidai Kodėl prarandi colius prieš svorį 2 įpročiai privers numesti svorio nelaikant dietų Paskelbta Šie 2 įpročiai privers numesti svorio nelaikant dietų Kol prisimenu, buvau nepatenkinta savo svoriu.

Pirmasis būdas. Lorenco metodas Aš visada norėjau numesti dar keletą svarų arba nusiskusti dar kelis colius nuo juosmens. Pamažu, po daugelio metų bandymų ir klaidų, pradėjau matyti didesnį vaizdą. Aš sužinojau, kad sveikata yra daug svarbesnė už mano suknelės dydį.

Ir aš sužinojau, kad tai, kaip aš jaučiuosi pati, nėra nulemta skaičiaus skalėje.

ką prarandi svorį iš pradžių

Ir nors aš vis dar ne visada esu patenkintas kūnu, kurį matau veidrodyje, iš lėto mokuosi, kad priimti kodėl prarandi colius prieš svorį mylėti bet kokį vaizdą, kurį matau, atspindi mane, yra daugiau pertvarkymo, nei numesti keletą svarų. Iš dalies tai suprantama dėl dviejų ką prarandi svorį iš pradžių įpročių, kurie man ką prarandi svorį iš pradžių pakeisti savo santykį su maistu ir valgymu.

Tai truko metus ir teikė holistinį požiūrį į mitybą ir kūno rengybą, mokant praktinių, naudingų būdų, kaip integruoti geresnius įpročius į mano gyvenimą. Kiekvieną savaitę gaudavau trumpą pamoką apie tam tikrus sveikatos ir kūno rengybos aspektus, o kas dvi savaites man būdavo įprasta dirbti tą paskirtą laiką. Kas yra jūsų kūno masės indeksas?

Dvi vertingiausios pamokos buvo šios dvi paprastos praktikos, neturinčios nieko bendro su tuo, ką valgyti, o su tuo, ką valgyti. Teoriškai jie yra paprasti, tačiau praktikoje yra iššūkiai. Aš vis dar stengiuosi juos pritaikyti kiekvienam valgymui.

Kai kurios dienos būna sėkmingesnės nei kitos. Bet kai man sekasi, aš jaučiuosi energingesnis, labiau patenkintas ir geriau sugebu išlaikyti arba numesti svorį atsižvelgiant į mano tikslus šiuo metu. Šie įpročiai padeda atkreipti dėmesį į savo valgymą, valgymo įpročius ir alkio požymius.

Jie padarė didelę įtaką mano paties gyvenimui. Jie padėjo man valgyti mažesnius patiekalus, sumažino potraukį ir išmokė vertinti bei gerbti energiją ir mitybą, kurią man suteikia maistas. Valgykite lėtai Valgykite lėtai. Paprasta, tiesa? Kol iš tikrųjų nemėginau sulėtinti valgymo, nesuvokiau, kaip greitai valgau.

Ir dabar, kai aš sportuoju porą metų, aš tikrai pastebiu, kaip greitai kiti valgo ir kaip lengva grįžti prie mano senų būdų. Daugelis iš mūsų, taip pat ir aš, jei nekreipiu dėmesio, skanaus maisto, nuskaitydami el. Laiškus, žiūrėdami televizorių ar net stovėdami prie virtuvės prekystalio. Daugelis iš mūsų pakeliui ką prarandi svorį ką prarandi svorį iš pradžių pradžių darbą dažnai įstrigę prie savo pietų stalo ar gurkšnodami pusryčius. Skubėjimas pasisotinti savimi turi netyčinę pasekmę - atskirti mus nuo valgymo veiksmo ir prarasti įgimtą jausmą, kada nustoti valgyti, ir pastebėti, kai esame patenkinti.

Šiandieniniame užimtame pasaulyje lėtai valgymas tapo prabanga, kurios dauguma atsisakė seniai. Daugelis jūsų skaitytojų kodėl prarandi colius prieš svorį tikriausiai mato kaip neįmanomumą, kad tiesiog negalite pritapti prie savo kasdienybės. Kaip apskaičiuoti kūno masės indeksą?

O kas, jei aš jums pasakyčiau, kad lėtai valgydamas sumažinsite suvalgyto maisto kiekį, nesijausdamas, kad atiminėjate save? O kas, jei aš jums pasakyčiau, kad galite sumažinti potraukį maistui ir mėgautis pastovesniu ir tolygesniu energijos kiekiu visą dieną? Tuomet galvotumėte, kad galbūt verta rasti laiko sulėtinti valgymą? Štai dalykas. Tai užtrunka apie 20 minučių, kol jūsų smegenys gauna signalą, kad esate pilnas. Štai kodėl laiko leidimas, šakutės tarp įkandimų uždėjimas ir gilus įkvėpimas pertraukų metu padės virškinimo procesui ir padės jums atpažinti, kai jūs sotėjate.

Štai, kaip tikslusis mitybos treneris Brianas St Pierre'as apibūdina virškinimo procesą: Galvok apie virškinimą kaip grandininę reakciją. Apie socializmą, Ameriką ir žmonijos ateitį Kai tik ką prarandi svorį iš pradžių, užuodžiame ar galvojame apie maistą 1 žingsnismes pradedame seilėtis, ką prarandi svorį iš pradžių pasiruoštume tą maistą dėti į burną 2 žingsnis.

Prarandu svorį labai lengvai

Seilėse yra fermentų, kurie skaido maistą, ir sudrėkina burną, kad būtų lengviau nuryti. Tuo tarpu virškinimo 3, 4, 5 ir tt žingsniai turi būti paruošti eiti į darbą. Mūsų skrandžiai pradeda išskirti daugiau rūgšties.

ką prarandi svorį iš pradžių

Mūsų plonoji žarna pradeda ruoštis kokiai nors peristaltikai. Ir taip toliau. Jei mes skubam į šį procesą, mes verčiame savo virškinimo traktą tvarkyti reikalus, kol jis nėra visiškai paruoštas. Tyrimai parodė, kad žmonės, kurie valgo lėčiau, valgo mažiau. Aš žinau iš savo pačios praktikos, kai sulėtinu savo dėmesį ir atkreipiu dėmesį į savo patiekalą, dažnai nustoju valgyti, kol mano lėkštė nėra švari, jaučiausi visiškai patenkinta ir sotūs.

Kitas įdomus tyrimas atskleidė, kad moterys, kurios valgė greičiau ir sunaudojo daugiau kalorijų nei lėčiau valgančios moterys, pranešė, kad valanda vėliau jaučia alkį, o lėtesnieji valgytojai vis tiek liko patenkinti dėl mažesnio kaloringumo patiekalų.

Nerekomenduoju jų vartoti vienu metu gailėkitės dėl savo ką prarandi svorį iš pradžių yra du būdai: arba išbandyti visus šiuos vaistus paeiliui, arba kreiptis į gydytoją ir pasiimti su juo kompleksą. Dar kartą pasikartosiu, kad žmonės yra skirtingi ir tai, kas tinka vienam, gali netikti kitam. Augimo hormonų preparatai Šiuolaikinis mokslas suteikia galimybę augti tiems jauniems žmonėms, kurių augimo zonos dar nėra uždarytos.

Iš esmės naudojami hormoninio poveikio kūnui metodai, psichologinis patarimas, mityba. Kitaip tariant, valgymas lėtai padės valgyti mažiau ir ilgiau išliks sotiems.

ką prarandi svorį iš pradžių

Tai įvyksta prieš atliekant bet kokius dietos pakeitimus ar apribojimus. Jei jums ši informacija atrodo įtikinama ar net šiek tiek įdomu, atlikite toliau nurodytus veiksmus. Kito valgymo metu, prieš rinkdamiesi šakutę, skirkite šiek tiek laiko. Kvepia maistu. Pažvelkite į maisto spalvas ir išvaizdą. Padėkokite ūkininkui, kuris atsakingas už jūsų auginimą ir tiekimą.

Ką prarandi svorį iš pradžių, Kai asmuo praranda svorį be priežasties

Tada paimkite kąsnį maisto, padėkite šakę ar šaukštą ir kramtykite maistą. Kramtyti ilgiau nei įprastai. Iš pradžių jausis keistai. Tačiau priminkite sau, kad kuo mažesnius maisto gabalėlius prarysi, tuo lengviau juos virškinsi.

Pradėkime iš pradžių. Pratimas - LENTA

Tai reiškia, kad ilgiau jausitės patenkinti, nes jūsų kūnas iš tikrųjų galės panaudoti jums suteikiamas maistines medžiagas. Siekite, kad jūsų valgis truktų 20 minučių.

ką prarandi svorį iš pradžių

Iš pradžių tai bus sudėtinga. Radau naudingą įrankį, padedantį valgyti lėčiau. Pagalbinius svorio palaikymo vaistus skiria gydytojas: Sibutraminas Sibutraminas; Fluoksetinas Fluoksetinas yra antidepresantas.

Yra išmaniųjų telefonų programų, kurias naudojant galima išmokyti valgyti lėčiau. Jame pateikiami patarimai, kaip taisyti laikyseną, lėtai atsikvėpti ir lėtai ir kruopščiai kramtyti savo valgymo metu, kad galėtumėte sekti.

Ši praktika buvo neįkainojama, nes padėjo išlaikyti savo svorį ir kontroliuoti savo valgymą. Nepaisant to, kad treniruojuosi dvejus metus, vis tiek susinervinu dėl gyvenimo skubėjimo ir nukritau nuo vagono. Kai tai darau, pastebiu, kad mano virškinimas vangus ir prarandu savo valgymo kontrolę. Aš galų gale valgau per daug ir po valgio jaučiuosi gailisi. Užuot sumušęs save, kodėl prarandi colius prieš svorį tiesiog pabandyti dar kartą per savo kitą patiekalą.

Aš vis dar stengiuosi tiksliai nustatyti, kur slypi 80 proc.

Prarandu svorį labai lėtai

Bet tikslus procentas nėra esmė. Šio įpročio esmė yra nustoti valgyti prieš pilnatį. Šis įprotis užtrunka šiek tiek laiko, nes dauguma iš mūsų niekada nekreipė dėmesio į skirtingą sotumo lygį, atsirandantį valgant. Ir kaip mes sužinojome, užtrunka 20 minučių, kol mūsų smegenys susitvarko su pilvu ir sako, kad esame sotūs, todėl lėtas valgymas yra būtina šio įpročio sąlyga.

Mano skrandis jaučiasi patenkintas be išsipūtimo ar įniršio. Sekite karščiausias naujienas iš pramogų pasaulio Facebook ir Instagram!

Ar darydamas svorius prarandi svorį

Pilvo presas ©  Vida Press Kalbant konkrečiau, kurioje srityje reikalinga disciplina? Štai ko iš savo klientų reikalauja M. Twightas: 1. Miegoti 10 valandų per parą; 2.

ką prarandi svorį iš pradžių

Nesijaučiu prisivalgiusi ar nesigailiu dėl to, kad per daug valgau.