Taurė pritūpęs riebalų nuostolių


Pritvirtintos dėžutės pritūpimai Jei švilpaujate vien minėdami užpakalinį pritūpimą, nebūtinai būsite išvaryti į mašinas amžiams. Vietoj šių intelektualių pritūpimų variantų palengvinkite treniruotes apatinėje kūno dalyje! Tai neabejotinai yra neoficiali sporto salės taisyklė, todėl daug vilčių teikiantiems sportininkams buvo pagrįsta. Štai šis susitarimas: kuo ilgiau būsi pritūpęs, naudodamas silpnas formas ir dogmatiškas pakrovimo schemas, tuo didesnė tikimybė, kad patirsi skausmą, sužeidimus ir visą gyvenimą nusivilsite po baru.

taurė pritūpęs riebalų nuostolių

Jei kiekviena lentynos sesija jus seka dienomis silpniau arba taurė pritūpęs riebalų nuostolių pralaužti jėgas ir pranašumą plyšiuose po strypu, dar nereiškia, kad jums reikia pritūpti daugiau - tai reiškia, kad tikriausiai naudojate neteisingą savo kūno pritūpimo variantą.

Taip, tai gali būti fantastiškas judesys, tačiau neturėtumėte jaustis įsipareigojęs to daryti, jei jis jus muša iki galo. Vienintelis tobulas pritūpimas yra variacija, leidžianti treniruotis sunkiai, sunkiai ir be skausmo. Čia yra mano keturi einantys į pritūpimus variantai, skirti neperšaunamai kojai treniruotis ir pralaužti varginančias plynaukštes. Traktuokite juos kaip individualius tikslus arba kaip progresą, vedantį link nugaros pritūpimo, ir jūs negalite suklysti.

Sunkiojo hantelio taurės pritūpimai Taurės pritūpimai yra vienas iš labiausiai neįvertintų jėgos treniruočių variantų.

taurė pritūpęs riebalų nuostolių

Žinoma, tai paprastai yra lengvas, mažo intensyvumo judesys, tačiau tai nieko netrukdo naudoti didelius krūvius, kad šis pratimas taptų pagrindiniu jėgos judesiu. Dauguma keltuvų jaučiasi saugesni su strypu ant nugaros - dėl emocinio prisirišimo prie mankštos ar dėl bergždžių bandymų paslėpti silpną formą. Reikalaudamas, kad jūs nekeltumėte krovinio priešais savo kūną, drobulės pritūpimas pašalina jus iš užpakalinės pritūpimo komforto zonos.

Tai sukuria sudėtingesnę aplinką stabilizuojant krovinius visame jūsų judesio diapazone, o tai yra būtent tai, ko jums reikia norint pagerinti jėgą ir funkcionalumą.

Kuo daugiau naudos, tuo mažiau skausmo pritūpimų vadovas

Vis dar manote, kad taurė pritūpė tik sisesėms? Padėkite į rankas 50 procentų savo kūno svorio ir pažiūrėkite, kiek taurė pritūpęs riebalų nuostolių galite sulaukti. Jei jūs galite atlikti 25 nesulaužytus pakartojimus su nesugadinta forma, pritūpdami lygiagrečiai, sveikinu, jūsų funkcinis pritūpimas yra tvirtas. Jei stengiatės, laikas išvalyti tas silpnas grandis, kol jos įkando jums į užpakalį. Daugelyje sporto salių yra hanteliai, kurių lieknėjantis kūnas 2 svyruoja nuo 5 iki svarų.

SLIMMERINĖS DIDMENYS per 14 dienų (praranda išorinius šlaunų riebalus) 10 minučių namų treniruotė

Iššūkis sau įgaunant visą kūno įtampą ir stabilumą pečių metu ant taurės pritūpimo. Tai dažniausiai nėra efektas atliekant apmaudų štangos darbą.

Taurė pritūpęs riebalų nuostolių

Svarstyklių sausumos minerų taurės pritūpimai Iškelti krovinį priešais savo kūną ir valdyti jį rankomis per visą pritūpimą yra gana velniškai sudėtinga.

Tiesą sakant, net taurių pritūpimai vis tiek gali sukelti skausmą ir diskomfortą sutrikusiems keltuvams. Tokiu atveju sausumos minos kaučiuko pritūpimas yra puikus sprendimas, leidžiantis pritūpti be apkrovos.

Naudodami specialią įrangą, nustatykite savo minos pritūpimo štangos kampą arba tiesiog priglauskite strypo galą prie kambario ar stelažo kampo ir įsitikinkite, kad jis stabilus.

taurė pritūpęs riebalų nuostolių

Nereikia pridėti perjungiamosios juostos prie jau pritrūkusio pritūpimo. Paimkite į savo rankas štangos štangos taurę.

Kai tik nusileisite, iškart pastebėsite, kad štangos taurė pritūpęs riebalų nuostolių, kampas ir dydis privers jus grįžti į klubus, kai artėsite prie apatinio pritūpimo judesio diapazono.

Gerai: tai yra būtent tai, ko jums reikia pritūpimui pritvirtinti. Daugelis keltuvų dominuoja priekinėje grandinėje, tai reiškia, kad jie pasislenka į priekį savo keturračiais ir leidžia savo keliams per toli eiti į priekį.

Kaip numesti svorio sveika gyvensena

Sausumos minos ne tik padidina stabilumą, nes jūs pakabinate ant įtvirtinto strypo, bet ir priverčiate krovinius į taurė pritūpęs riebalų nuostolių grandinę - daugiausia slydimus ir pakabos strypus - kurie dar labiau stabilizuoja pritūpimą. Pajuskite šį judesį pradėdami nuo lengvesnės apkrovos ir pritūpę žemyn iš viršaus, lygiai kaip normaliai atlikdami nugaros pritūpimą. Norėdami sunkesnį krovimą, naudokite plytų dėžę, kad nustatytumėte svorius ir pradėtumėte nuo apačios, stebėdami judesio diapazoną, kai palaipsniui didinate apkrovą.

Priekinis pritūpimas su dirželiais Dabar jūs įsisavinote pritūpimus tiek prie hantelio, tiek prie sausumos minų.

Džersio svorio metimas

Jūs uždirbo teisę atsitraukti atgal į lentyną ir pritūpti su štanga. Bet užuot einant tiesiai už nugaros, pritūpimas, o be skausmo progresija, aš rekomenduoju atnaujinti štangos treniruotes, eina per priekinę pritūpimą.

taurė pritūpęs riebalų nuostolių

Kuo tokie ypatingi priekiniai pritūpimai? Jie turi tuos pačius privalumus kaip ir kiti iš priekio pakraunami variantai, tačiau pakeiskite padargą tik tiek, kad leistumėte sunkiau pakrauti. Vienu metu keiskite tik vieną kintamąjį, užtikrindami, kad nebegrįšite į tuos pačius įžūlius įpročius.

Kuo daugiau naudos, tuo mažiau skausmo pritūpimų vadovas - Kultūrizmas

Tačiau problema, kurią reguliariai matau priekyje pritūpusi, yra nesugebėjimas teisingai išdėstyti štangos štangos dėl peties ir alkūnės skausmo, kartu su riešo mobilumo stoka.

Taigi praleisk! Norėdami pakeisti priekinio bagažinės rankeną, du kėlimo diržus pritvirtinkite tiesiai prie štangos ir laikykite juos, kad riešo padėtis būtų neutrali. Tai suteiks jums geriausius iš abiejų pasaulių: užkrausite štangą priešais savo kūną, o riešai ir pečiai bus apsaugoti nuo skausmo ar traumų. Atminkite, kad diržų neprisekite prie riešų.

taurė pritūpęs riebalų nuostolių

Rimtai - ne! Prijunkite abu diržus tiesiai prie štangos, tada atlikdami sąranką priekyje pritūpkite ant diržų rankomis ant juostos viršaus. Ši detalė yra labai svarbi, nes bėgant metams mačiau keletą beprotiškų sąrankų, kurios garantuoja, kad jūs pateksite į greitosios pagalbos skyrių, jei liftas eis į pietus.

taurė pritūpęs riebalų nuostolių

Priekinis stovas suteikia jums galimybę treniruoti pritūpimo modelį vertikalesnėje liemens padėtyje. Paprastai tai yra geriau toleruojama keltuvams, dirbantiems su lėtiniais apatinės nugaros skausmais ir klubo problemomis.

Vietinis riebalų nuostolis. Naudoti treniruoklių įrangos specifikacijas

Vis dėlto, norėdami išlikti stabilūs ir saugūs šioje pozicijoje, turite stipriai suspausti rankas, įtempti per peties diržą ir šerdį bei valdyti apatinę kūno dalį.

Jei galite tai padaryti, gausite maksimalų sprogimą iš neskausmingo pritūpimo. Pritvirtintos dėžutės pritūpimai Grįžtant sportininkams prie pritvirtinto štangos pritūpimo, du galingiausi įrankiai, kuriuos aš reguliariai įgyvendinu, yra dėžutės pritūpimų nustatymas ir juostos, skirtos pritaikyti pasipriešinimą.

Šis paprastas dėžutės pridėjimas daro stebuklus, nes padeda pritvirtinti apatinį judesio diapazoną pritūpimo metu, kuris paprastai yra pažeidžiamiausia vieta traumų metu. Naudodamiesi dėžute, iki sekundės dalies, esančios pritūpimo apačioje, iškrauti iki 50 procentų jūsų kūno svorio, prieš sprogdindami atsarginę kopiją, galite išlaikyti ir padidinti stabilumą per visą judesio taurė pritūpęs riebalų nuostolių ir žymiai sumažinti riziką susižeisti.

Štangos dėžutės pritūpimą dar labiau pagerina juostos, užtikrinančios atsparumą. Sėdint į pritūpimus ant dėžutės, juostos atsipalaiduoja, o apkrova sukelia mažiau įtampos. Kai važiuojate aukščiau nuo dėžės, juostos ištempiamos, per juostą įdedant santykinę apkrovą ir iššūkis stipresnei judesio sričiai, verčiant jus pagreitinti juostą į viršų.

  • Jurijus katsuki svorio metimas
  • Versti aprašą atgal į anglų Jungtinės Valstijos.
  • Džersio svorio metimas - sweety.lt
  • Hepatito c svorio kritimas geriausias būdas 2 prarasti kūno riebalus, CD svorio metimui lieknėjimo įvyniojimas.

Treniruokis sprogstamai, pakildamas į koncentrinę ir žemyn kontroliuojamą dalį per ekscentriką. Įvaldę šį pratimą, galite nusimesti juostas, o tada dėžutę.

  1. Kaip numesti svorio sveika gyvensena - Taurė pritūpęs riebalų nuostolių
  2. Keletas patarimų, norintiems numesti svorio Kaip numesti svorio?
  3. Numesti riebalus sėdint - Keletas patarimų, norintiems numesti svorio
  4. Smagračio svorio metimo istorijos

Prieš tai sužinoję, jūs padarysite revoliuciją savo pritūpimo srityje.