Svorio sumažėjimas dėl psichinės sveikatos. Vyresnio amžiaus žmonių psichikos sveikatos stiprinimas prarasti šiek tiek kūno riebalų


Weight control;Lifestyle changes;Behavior change techniques;Svorio kontrolė;Gyvenimo būdo pokyčiai;Elgesio keitimo technika Abstract: Introduction In this pilot study extensive evidence-based knowledge combined with a patient-centered approach was used for weight control and lifestyle change. Objectives 1.

svorio sumažėjimas dėl psichinės sveikatos

To determine the number of lifestyle and nutrition changes feasible to be used simultaneously while using individual as well as a group motivational technics. To assess what results in weight loss and lowering of risk factors for chronic diseases can be achieved in four weeks using plant-based diet and a number of evidence-based weight-loss boosters.

Komandinis darbas psichikos sveikatos centre, įgyvendinant svorio kontrolės programą | VDU CRIS

To assess in a 4-week follow-up to what extent the achieved lifestyle, weight control and risk factor changes are long-lasting. To assess barriers and facilitators to a sudden and extensive change in nutrition and lifestyle habits. Methods Eight overweight or obese subjects participated in a week weight loss trial divided in three 4-week periods — preparation, intervention, and follow-up.

svorio sumažėjimas dėl psichinės sveikatos

Individual as well as group meetings were organized. Physical examination and laboratory tests to assess risk factors were done. During first two periods participants were receiving intensive support by the Principal Investigator.

Mixed study design, combining quantitative and qualitative methods was used. Statistica Thematic analysis was used for the analysis of the qualitative data.

A mean 6. BMI decreased by 2. Weight loss and mental health improvements remained persistent, lipids, and glucose returned to the baseline levels.

VU profesorė S. Lesinskienė: Kaip atpažinti ir įveikti depresiją? Suprantant psichikos sveikatos svarbą ankstyvame amžiuje, metai Lietuvoje paskelbti Vaikų ir paauglių emocinės gerovės metais. Apie tai, kokie yra depresijos ypatumai ir kokios pagalbos galimybės, pasakoja Vilniaus universiteto VU Medicinos fakulteto profesorė dr.

Absence of feeling hungry, refining of tastes, excellent efficiency of the program, individual and group support provided by the Principal Investigator, and learning new skills were identified as main facilitators. Conclusions 1.

We were able to show that it was possible for the participants to adopt a large number of lifestyle and nutrition changes simultaneously. Substantial normalization in weight, normalization in risk factors and mental health were achieved in four weeks on a whole-food plant-based diet while using a number of evidence-based weight-loss boosters.

svorio sumažėjimas dėl psichinės sveikatos

Weight loss and mental health improvements were still persistent at the end of 4-week follow-up phase, while some improvements of risk factors lipids, glucose returned to the baseline levels. Participants were able to overcome barriers and dramatically change their eating habits and lifestyle.

svorio sumažėjimas dėl psichinės sveikatos

These achievements lasted into the follow-up phase. Įvadas Šiame bandomajame tyrime kontroliuojant svorį ir keičiant gyvenseną buvo naudojamos moksliniais įrodymais grįstos žinios 40 metų svorio metimo sėkmės istorijos į pacientą orientuotas konsultavimas.

svorio sumažėjimas dėl psichinės sveikatos

Darbo tikslas Įvertinti dr. Darbo uždaviniai 1.

Svorio sumažėjimas dėl psichinės sveikatos

Nustatyti, kokį pokytį gyvensenos ir mitybos pokyčių galima pasiekti vienu metu vykdant individualias ir grupines konsultacijas. Įvertinti svorio ir kitų lėtinių ligų rizikos veiksnių pokyčius per 4 savaites taikant augalinę mitybą ir kitas moksliniais įrodymais pagrįstas svorio kontrolės technikas.

Įvertinti svorio ir gyvensenos rizikos veiksnių pokyčių išlaikymą po 4 sav. Įvertinti mitybos ir gyvensenos pokyčių sėkmės faktorius ir kliūtis.

Tyrimo metodika Aštuoni nutukę arba turintys antsvorio asmenys dalyvavo 12 savaičių svorio sumažėjimas dėl psichinės sveikatos tyrime, padalintame į 3 po keturias savaites trukusius etapus: pasirengimo, intervencijos ir stebėjimo. Buvo išvengta stigmatizacijos, atlikti motyvuojantys pokalbiai, taip pat ir grupinės konsultacijos.

Dalyvių mitybos įpročiai, gyvensena ir psichikos sveikatos būklė įvertinta naudojant klausimynus.

Atliktas fizinis pacientų ištyrimas ir laboratoriniai tyrimai. Pirmųjų tyrimo etapų metu dalyvius intensyviai palaikė pagrindinis tyrėjas.

VU profesorė S. Lesinskienė: Kaip atpažinti ir įveikti depresiją?

Tyrimo tipas - taikyti kiekybiniai ir kokybiniai metodai. Kiekybiniai duomenys analizuoti naudojant Statistica Kokybiniams duomenims taikyta teminė analizė.

Rezultatai Dalyviai sugebėjo įvykdyti 81 svorio sumažėjimas dėl psichinės sveikatos. Svorio sumažejimo vidurkis - 6,7 kg 6,8 proc.

Depre-siškumo ir nerimastingumo simptomų raiška sumažėjo atitinkamai 68 proc. Per 4 stebėjimo savaites dalyvių įsitraukimas į programą sumažėjo 27 proc.

  • VU profesorė S. Lesinskienė: Kaip atpažinti ir įveikti depresiją? - sweety.lt
  • Svorio sumažėjimas dėl psichinės sveikatos. Kiek laiko prarasti 1lb riebalų
  • Svorio sumažėjimas dėl psichinės sveikatos - sweety.lt

Svorio mažinimo ir gyvensenos pokyčių programos sudėtingumas, nepriimtinas kai kurių maisto produktų skonis, valgymas svorio sumažėjimas dėl psichinės sveikatos namuose buvo pagrindinės kliūtys. Alkio nejautimas, skonių išgryninimas, puikus programos įgyvendinimas, pagrindinio tyrėjo parama, teikta individualiai ir grupėje, naujų įgūdžių išmokimas buvo įvardinti kaip sėkmės faktoriai.

Išvados 1.

svorio sumažėjimas dėl psichinės sveikatos

Pavyko įrodyti, kad dalyviams įmanoma vienu metu įgyvendinti daug gyvensenos ir mitybos pokyčių. Žymus svorio ir kitų lėtinių ligų rizikos veiksnių sumažėjimas ir psichikos sveikatos pagerėjimas buvo pasiektas per 4 savaites taikant augalinę mitybą ir kitas moksliniais įrodymais pagrįstas svorio kontrolės technikas.

Svorio sumažėjimas ir psichikos sveikatos pagerėjimas išliko stabilūs po 4 savaičių trukmės stebėjimo etapo, tuo tarpu kraujo lipidų kiekis ir glikemija grįžo į pradinį lygį.

Dalyviai sugebėjo pakeisti savo mitybos įpročius ir gyvenimo būdą ir šie pokyčiai išliko tvarūs per stebėjimo laikotarpį.