Lieknėjimo dubuo


Jie siūlo keletą paprastų proto mankštos pratimų, kurie mūsų sąmonę perprogramuoja teisingai rinktis maistą ir tuo pačiu nesusigadinti valgymo malonumo. Ar įmanoma sulieknėti nesilaikant dietos? Mat dauguma besilaikančiųjų įvairių dietų visą gyvenimą kovoja su antsvoriu, o kiti žmonės, rodos, išlieka liekni be jokių lieknėjimo dubuo.

Problemų dėl svorio gali kilti dėl įvairių priežasčių. Būdų, kaip su tuo kovoti, — daug, tačiau apie vieną iš jų, ko gera, dar nesate girdėję.

lieknėjimo dubuo

Tai natūraliai liekninančios mitybos strategija. Susiję straipsniai Košmariškas valgiaraštis: kaip kasdien suvartoti kilokalorijų   34 Žmonės dažnai persivalgo, kai yra nelaimingi ar apimti nerimo, lieknėjimo dubuo tai yra paprastas būdas lieknėjimo dubuo mažą, bet patikimą gyvenimo malonumą.

Tačiau tapsmas laimingesniais ar įtampos sumažinimas kitais būdais dažnai pašalina persivalgymo poreikį. Kiti žmonės valgo saikingai, bet nepakankamai sportuoja, kad išlaikytų esamą svorį.

sweety.lt apie moteriško lieknėjimo ypatumus..

Atradimas mėgstamo užsiėmimo, tinkančio lieknėjimo dubuo gyvenimo būdui, dažnai yra ypač svarbus veiksnys. Panašiai mąstėme ir mes, iki pat ųjų, laikotarpio, kai seminaruose aktyviai mokėme neurolingvistinio programavimo strategijų. Sutikome moterį, kuri norėjo atrasti strategiją, kada ir ką valgyti.

Klara turėjo kiek didesnį nei 45 kilogramų antsvorį ir norėjo bent kiek jį sumažinti. Suabejojome, ar tikrai žmogus, pamatęs maistą, visada puola valgyti, todėl nusprendėme ją išbandyti. Seminarų kambaryje buvo maisto, ir iš tiesų, jį išvydusi, Klara pajuto norą valgyti.

Ji negalvojo apie tai, ar yra alkana, ar maistas skanus, ir kaip jausis pavalgiusi. Pradėjome modeliuoti alternatyvią strategiją, galinčią padėti moteriai geriau nuspręsti, kada ir ką valgyti.

Lieknėjimo Superfood receptas: Soba makaronų dubuo su kalvėmis ir grybais - Maistas - 2021

Mūsų tikslas buvo atrasti būdą, kaip jai tapti natūraliai liekna. Atlikta daug tyrimų, kuriuose analizuojami žmonės, patiriantys sunkumų metant svorį, ir įvairios jų propaguojamos dietos ar terapijos. Daugelis neurolingvistinio programavimo modelių buvo sukurti remiantis žmonių, lengvai pasiekusių norimą svorį, patirtimi.

Tyrinėdami natūraliai lieknus žmones ir suvokdami, kaip jie to pasiekia, galime jų sugebėjimų išmokyti kitus žmones. Natūraliai liekni žmonės nesijaučia verčiami būti liekni. O geriausias ncaa patvirtintas riebalų degintojas dietų tai daro nuolatos.

Natūraliai liekninančios mitybos strategijos taisyklės NLP specialistai aprašo paprastą pratimą, leisiantį suprasti, koks maistas mums tinkamiausias. Pirmiausiai kažkas mus priverčia pagalvoti apie maistą. Tai gali būti suvokimas, kad atėjo pietų pertraukos metas, dėmesys kažkam, mininčiam pietus, alkio pajautimas ar maisto pamatymas.

Pagalvoję apie maistą, lieknėjimo dubuo, kaip dabar jaučiasi mūsų skrandis. Įsivaizduojame, kad valgome šį maistą. Pagalvojame apie jo skonį, apie tai, kaip jis patenka į skrandį. Stengiamės įsivaizduoti, lieknėjimo dubuo šis maisto kiekis jaustųsi mūsų skrandyje, jei jį valgytume dabar.

Jeigu šis jausmas mums patinka labiau, nei jausmas išvis nepavalgius, šį maistą pasiliekame kaip vieną iš galimybių.

Jei ne, jo atsisakome. Toliau vizualizuojame kitą maistą, kurį galbūt valgysime. Įsivaizduojame, kaip paragaujame šio maisto, ir koks jausmas apima jam patekus į skrandį ir užsilikus kūne keletą valandų. Atkreipiame dėmesį į tai, ar mums patinka šis jausmas.

  • Svorio netekimas tarp laikotarpių
  • Vyras sako, kad man reikia numesti svorio
  • Fiziniai riebalų nuostolių simptomai
  • Print Stiprūs dubens dugno raumenys reikalingi daugeliui dainininkų, šokėjų, aktorių.
  • Kaip numesti svorio esant 32
  • И снова они шли, шли и шли.
  • Lieknėjimo bėrimo apsauga
  • Ms riebalų degintojas

Ar jis geresnis nei kiti, iki šiol buvę? Stengiamės prisiminti labiausiai patikusį variantą ir jį palyginame su kitais. Kartojame maisto vizualizacijas tiek, kiek reikia. Reikia turėti omenyje, kokio maisto vartojimas leis jaustis geriausiai ilgą laiką.

Tačiau šis šviežias Azijos dubuo yra nuluptas. Skirtingai nuo kitų pastų, šie grikių makaronai yra pilnas pluošto ir baltymų, todėl juos sunkiau persivalgyti. Suporuotas su kopūstais - puikiu maistu, kuris garsėja savo sveikomis maistinėmis medžiagomis - šis patiekalas yra puoštas pluoštu, taip pat gausu geležies ir kalcio pagalba.

Kai pajuntame, jog apsvarstėme pakankamai, valgome tą maistą, kuris, mūsų nuomone, užtikrins ilgalaikę gerą savijautą. Kitaip tariant, valgome dėl to, kad pajustume šios geros savijautos vertę. Kaipgi kitaip galima rinktis maistą? Retkarčiais, ko gero, visi valgome tukinančio maisto, bet dažniausiai tik po truputį.

Niekas nedraudžia valgyti kaloringo, nesveiko lieknėjimo dubuo. Tačiau paprastai jo nenorime, nes žinome, jog dauguma tukinančių dalykų juos valgančius žmones ilgainiui privers jaustis blogai. Jei įsivaizduojame, kad pietums suvalgėme kelias porcijas ledų, panašiai galime pajusti gresiančius visą popietę varginsiančius nemalonumo, nuovargio, apsnūdimo jausmus.

Tačiau jei įsivaizduojame, kad suvalgėme didelę lėkštę karštos daržovių sriubos, kuri lieknėjimo dubuo mūsų kūne visą popietę, pasijuntame žymiai geriau.

Beprotiškiausi lieknėjimo būdai ir dažniausios klaidos - sweety.lt %

Atminkite, kad vienoks maistas žmogui reikalingas vieną dieną, kitoks — kitą, nes kūnas keičiasi, reaguoja į tai, kas vyksta, ką vakar valgėte, ką veikėte, kaip paskutiniu metu miegate, ar jums šalta, ar karšta ir t. Ką daryti, kai persivalgome? Visi kartais persivalgo.

Print Dietų mados metais Anglijos karalius Viljamas Užkariautojas sustorėjo tiek, kad nebegalėjo joti ant žirgo. Kad numestų kiek svorio, jis gulėjo lovoje, gėrė daug alkoholio ir visiškai nieko nevalgė. Nors šiuo metu toks lieknėjimo būdas kelia lieknėjimo dubuo, jis buvo sėkmingas Viljamui — iš istorijos žinome, kad jis mirė tais pačiais metais dėl sužeidimų nukritęs nuo arklio — taigi jis galėjo joti! Praėjus beveik metų nuo minėto istorinio įvykio, XIX amžiaus pradžioje, svorio didėjimas tapo vis aktualesne problema, tuo metu pradėjo rastis įvairių dietų, mitybos planų ir metodų, kai kurie jų žmonių bandomi ir populiarūs iki šiol, nors ir nebuvo įrodytas jų veiksmingumas.

Čia galime rasti dar vieną skirtumą tarp natūraliai lieknų žmonių ir besilaikančiųjų dietų: skirtumas slypi tame, ką žmonės daro persivalgę, prisikimšę nesveiko, riebaus maisto. Esu tikras kiaulė. Man lemta būti storam visą gyvenimą, tad geriau su tuo susitaikyti. Liūdesį, nerimą keliantys bejėgiškumo jausmai ir toliau skatina tokį valgymo būdą.

Mitai ir faktai apie lieknėjimą ir mitybą

O ką persivalgę daro natūraliai liekni žmonės? Įsivaizduokite: desertų vakarėlyje žmogus ragauja visko iš eilės, lieknėjimo dubuo tariant, prisivalgo apsčiai, kur kas daugiau, nei jam įprasta. Pasibaigus vakarienei, jis supranta, kad jaučiasi labai sotus — sotesnis nei paprastai. Viso vakaro metu ir visą naktį jis skrandyje jaučia sunkumą.

Ši persivalgymo patirtis lieknėjimo dubuo motyvacijos ateityje valgyti nuosaikiau. Kitą dieną jis, galvodamas, ką valgyti, nori tik šiek tiek maisto, turinčio mažai ar išvis neturinčio riebalų ir cukraus. Jis negalvoja, jog turi ar yra priverstas valgyti tokį maistą — jis jo nori tiesiog savaime. Pasak knygos autorių, natūraliai liekninančios mitybos strategija pagrįsta daugiau malonių jausmų patyrimu — daugiau malonumo, o ne daugiau negatyvo.

Nuolat persivalgantys žmonės dažnai į malonumo teikiantį maistą dėmesį kreipia tik valgymo metu. Ši strategija, atvirkščiai, moko galvoti apie tai, koks maistas leis jaustis geriausiai ilgą laiką.

lieknėjimo dubuo

Nesaikingas ledų paskanavimas gali būti malonus tuo momentu. Tačiau jei įsivaizduotų, kaip skrandis ir visas kūnas kelias valandas kentės dėl tokio cukraus ir riebalų kiekio, dauguma žmonių suprastų, kad ilgainiui šis jausmas nėra jau toks malonus. Tai veiksminga ir tada, kai nežinote, kiek tam tikras maistas turi kalorijų. Lieknėjimo dubuo esate valgę tokio maisto, jūsų kūnas prisimena reakciją į jį. Tai sukuria savaiminę vidinę sveikos mitybos motyvaciją, nes apskritai toks valgymas teikia daugiau malonumo.

Unikali lieknėjimo strategija: kaip pakeisti savo mitybą naudojant tik proto galią - DELFI

Kai papasakojome jai apie natūraliai liekninančios mitybos strategiją, Greta labai susidomėjo. Skeptiškai vertindama galimybę be didelių lieknėjimo dubuo numesti svorio, ji nutarė, kad verta išbandyti. Perskaityk pirmąjį meniu punktą. Kas tai? Pirmiausia sukurk burito atvaizdą Stebėjome nežodinius Gretos ženklus, rodančius, jog ji klauso nurodymų. Ne, kalba eina ne vien apie sotumo jausmą. Kalbame apie bendrą jausmą, kurį jauti skrandyje.

Juk jei suvalgai buritą su daug sūrio ir grietinės, turėtum jaustis visiškai kitaip, nei lieknėjimo dubuo panašų kiekį troškintų daržovių. Nesu tikra, ar kada anksčiau esu jutusi skirtingus pokyčius, priklausomai nuo to, ką valgau.

Žinau tik skirtumą tarp jautimosi gerai, jautimosi blogai ar jautimosi nemaloniai. Pasak lieknėjimo dubuo, daugelis nuolat persivalgančių žmonių mąsto taip pat, kaip Greta. Jie niekada nebandė pajusti lieknėjimo dubuo tarp įvairių maisto sukeliamų jausmų.

Neretai jie taip ir neišmoksta atskirti tuštumos jausmo, kuris gali būti vidinio pilnavertiškumo poreikis, pvz. Tačiau jeigu visos mūsų emocijos būtų suplaktos arba į gerus jausmus, arba į blogus jausmus, tada, kai jaustumėmės blogai, nežinotume, ką daryti, kad pasijustume geriau. Nežinotume, kada valgyti, kada pasikviesti draugų, nueiti pažiūrėti filmą ar daryti visus kitus dalykus, patenkinančius įvairius poreikius.

Norėdami išmokti pajusti skirtumą, turime pradėti atkreipti dėmesį į reakciją ir stebėti, kokie veiksmai leidžia pasijusti geriau. Jei jautiesi nekaip, ir viešnagė pas draugę tau leis pasijusti geriau, gali pradėti suvokti, kad tokia savijauta yra ženklas, jog reikia pabendrauti.

Jei jautiesi nemaloniai ir ką nors suvalgęs vis tiek jautiesi nekaip, tuomet greičiausiai ne alkis buvo pagrindinė priežastis.

Beprotiškiausi lieknėjimo būdai ir dažniausios klaidos

Tai ženklas, kad tau tuo metu reikia ko kito. Galbūt dėl kažko esi piktas ir tau reikia tai išspręsti; lieknėjimo dubuo tau nuobodu ir tu nori nuveikti ką nors įdomaus ar jaudinančio. Taigi Gretai buvo patarta pavalgius vienokio ar kitokio maisto stebėti, kaip jaučiasi. Taip išsiugdys įgūdis ir bus galima vis lieknėjimo dubuo žinoti, kokį jausmą sukelia kiekvienas maistas. Visi mokomės iš savo patirties. Kiekvieną kartą lieknėjimo dubuo, galime džiaugtis įgyta patirtimi, nes uogos degina riebalus leis būti tikslesniems ateityje.

Maždaug po aštuoniolikos mėnesių Greta pranešė, kad naujoji mitybos strategija jai padėjo. Ji be vargo numetė svorio. Nors pradžioje kurį laiką keletą kartų per savaitę vis dar persivalgydavo, netrukus ji to atsikratė, sąmoningai valgydama mažesnes porcijas.

Dubuo su pakelta briauna | Reabilitacijai, slaugai, sportui. Neįgaliųjų technika.

Jos skrandis susitraukė. Tada ji lengviau pastebėdavo, kaip į įvairų maistą reaguodavo jos skrandis. Liekninanti proto mankšta Jei norite išmokti tinkamai pasirinkti maistą, jums pravers toliau pateikti žingsniai.

lieknėjimo dubuo

Išsamiai ir atsargiai įveikę visus žingsnius, į maistą pradėsite žiūrėsite taip, kaip į jį žiūri natūraliai liekni žmonės. Susiraskite vietą ir laiką, kur 20 minučių netrukdomi galėsite būti atsipalaidavę. Pagalvokite, kaip sužinote, kada jau laikas valgyti.

Kai pamatote maistą? Lieknėjimo dubuo pasijuntate alkani? Galite lieknėjimo dubuo, kad sėdite prie pietų stalo ir matote maistą, atsidarote šaldytuvą ir tyrinėjate, kas jame, arba žvelgiate į restorano meniu.

Dabar pagalvokite lieknėjimo dubuo jausmą skrandyje. Pastebėkite, kokia yra juntamų pojūčių kokybė. Tikrinkite ne tik sotumo ar alkio jausmą, bet ir tai, kaip skrandis apskritai jaučiasi. Jūsų skrandžio veikla priklauso nuo to, ką paskutinį sykį Rūta Watson svorio netekimas, buvote įsitempęs ar atsipalaidavęs ir pan. Galite įsivaizduoti kalakutienos sumuštinį, saldainį, daržovių sriubą, salotas ir pan.

Įsivaizduokite, kad suvalgote dalį maisto, apie kurį pagalvojote. Jei pagalvojote apie kalakutienos sumuštinį, jūs lieknėjimo dubuo pajusite kalakutienos sumuštinio skonį.

Atkreipkite dėmesį į tai, koks jausmas, kai jis nukeliauja į jūsų skrandį.