Numesti svorio atrodo nedarbingi. Pirma klaida: badavimas


Expresso dviratis ir svorio kritimas - Fahrenheit dietos papildas

Erzina dvigubas pagurklis? Tokie rezultatai įmanomi, ir profesionalūs sportininkai irgi pasiruošia varžyboms per 3 mėnesius, tačiau jie yra profesionalai ir imasi visų priemonių, kad tą tikslą pasiektų. Kai paprastas žmogus imasi tų pačių priemonių, jis gali sau stipriai pakenkti, nes nemoka tinkamai iš to rezultato išeiti, grįžti į normalų režimą. Iš pradžių gali to nesijusti, bet vėliau pasekmės neišvengiamos: skydliaukės, hormonų, menstruacijų, miego sutrikimai, mažakraujystė, galvos skausmai, silpnumas, apatija ir taip toliau.

Visa tai gali atsirasti po trijų mėnesių nepakankamos mitybos.

numesti svorio atrodo nedarbingi

Mažai kas apie tai kalba, tačiau tf svorio merginų, sudalyvavusių bikini varžybose, vėliau gydosi bandydamos susigrąžinti mėnesines.

Absurdiška, tačiau visos jos ištisus metus kelia nuotraukas tik iš varžybų ir slepia, kad po jų priauga 10 ar net daugiau kilogramų. Vyrai kartais tampa nedarbingi, nevaisingi. Greitai numetęs svorio žmogus galbūt atrodo puikiai būtent tuo metu, kai pasiekė savo tikslą, kaip ir tas, kuris užlipo ant scenos, tačiau kaip atrodys, kai grįš į įprastą savo gyvenimą, sumažins treniruočių skaičių, pradės valgyti įprastą maistą ar tiesiog šiek tiek daugiau?

Deja, tų nuotraukų niekas nedomonstruoja, o patirtis rodo, kad dažniausiai vaizdelis būna labai liūdnas.

numesti svorio atrodo nedarbingi

Todėl turėtume savęs paklausti, ar numesti svorio atrodo nedarbingi greitų rezultatų tai dienai ir vėliau turėti didesnę tikimybę grįžti prie savo numesti svorio atrodo nedarbingi viršsvorio ir, galimai, su kaupu? Galbūt geriau lėtai, tikslingai mesti svorį per mėnesių, paverčiant savo gyvenimo būdą pastovumu ir taip vėliau sugebėti išlaikyti tą pasiektą rezultatą ilgus metus? Spėju, daugelis norėtų antrojo varianto, ypač jei vertina savo sveikatą. Ir teisingai daro, nes nekenkiant sveikatai tai realiai ir yra neįmanoma.

Jeigu žmogus sveria 80 kg, tai jis turėtų numesti g per savaitę.

Svorio metimo režimas namuose - sweety.lt

Tačiau dažnai matome, kaip moteris, sverdama 80 kg numeta 20 kg per kelis mėnesius, tai retai būna sveiki ir ilgalaikiai rezultatai. Ar teko matyti, kuomet po kelių treniruočių mėnesių vyrukas stovi su išsipūtusiais raumenims, lyg būtų sportavęs ištisus metus? Stebuklinga programa ar dieta tokių rezultatų nesuteiks. Sportuojant natūraliai reikia įdėti daug darbo ir kantrybės dėl rezultatų, kokius turi lipantys ant kūno rengybos varžybų scenos.

Aš suprantu, kad daugelis imasi lengvesnio kelio naudodami dopingą, bet meluoja, kad tai pasiekta su vištienos krūtinėle ir ryžiais, nutylint pagrindinį meniu. Tai kiekvieno pasirinkimo laisvė, tiesiog treneriams reikia turėti savigarbos neklaidinti jaunimo, kuris į visa Penelope Cruz svorio netekimas žiūri labai patikliai. Mūsų fiziologija yra tokia, kad raumuo auga labai negreitai.

Jeigu vaikinas pradėjo sportuoti ir niekada to nedarė iki šiol, jis gali priaugti iki 10 kg raumens per pirmus metus, jeigu reguliariai sportuoja pagal tikslingą programą ir valgo labai gerai ištisus metus. Antri metai bus jau tik 5 kg ir toliau kasmet tas prieaugis kris iki kg raumens per metus.

numesti svorio atrodo nedarbingi

Visi atėję iš pradžių nori sportuoti kiek įmanoma daugiau, greičiau ir ilgiau. Neduoda sau pailsėti, tinkamai atsistatyti, per daug laiko praleidžia ant kardio treniruoklių. Dėl to kūnas pervargsta, centrinė nervų sistema nusilpsta, ir žmogus tampa apatiškas, organizme gaminasi daug streso hormono kortizolio, kuris labiau degina raumenį nei augina.

Savo progreso sekimas. Riebalų deginimas bando numesti svorio, bet atrodo riebesnis

Tada atrodo, kad daug darai, o rezultato nėra. Tai yra tiesus kelias į jokio rezultato. Bet kokios, o ypač sveikos mitybos, kurią propaguoju aš, tikslas yra numesti svorį lėčiau, valgant kiek įmanoma daugiau ir įdedant kuo mažiau darbo.

Ką tai reiškia? Jeigu jūs nusistatėte, kad sportuosite su svoriais triskart salėje, o kardio atliksite tik 15 min po treniruotės, tą reikia daryti tiksliai ir reguliariai.

Tada žinote, kad jums palaikyti svoriui reikia atitinkamo kalorijų kiekio, jį sumažinate kalorijų ir taip maitinatės tol, kol svoris krenta. Jeigu svoris nustojo kristi, jūs galite dar pamažinti kalorijas arba padidinti kardio iki 25 minučių.

KAIP NUMESTI SVORIO - VLOG№4 kaip mes prarandame svorį

Tokiu būdu jūs visuomet turite rezervą ir taškus, nuo kurių galite atsispirti. Deja, daugelis pradėję savo svorio metimą ar auginimą imasi visų maksimalių darbų iš karto: valgo kuo mažiau, sportuoja kuo daugiau. Taip, rezultatas bus greitas, bet kas po to? Kur toliau pasispausti, kai tam nėra erdvės?

numesti svorio atrodo nedarbingi

Todėl visada sakau, jeigu rūpi sveikata ir ilgalaikiai rezultatai, tai reikia viską daryti be fanatizmo. Užauginote svorį per daug metų, tai nenorėkite numesti svorio atrodo nedarbingi numesti per mėnesį. Pavyzdžiui, stebiuosi, kad dar yra žmonių, kurie tiki, jog naudojant saunas, pirtis, plėvelę ant pilvo ar tik darant kardio greičiau numes svorio. Na, svorio tai numes, tačiau tik vandens ir raumens pavidalu, tik, deja, ne riebalų.

Tad siūlau valgyti daugiau, bet atsikratyti kilogramų greičiau ir jaustis žvaliau!

Visos išvardytos priemonės neveikia, nebent tikslingas kardio, kuris gerina širdies veiklą ms riebalų degintojas degina kartu riebalą ir raumenį. Visų pirma, pradėjus sportuoti nereikia nieko, tik gero mitybos ir sporto plano. Papildai reikalingi tik jeigu kažko konkrečiai trūksta. Taip, galite įsigyti baltymų, kurie palengvins ar paskanins daugelį patiekalų, tačiau visi kiti papildai yra didelis placebo, kol nepraėjo tam tikras laikas spotuojant.

Pagrindinis toks nereikalingas papildas tai yra L-carnitinas ir riebalų degintojai.

Kiekviena tauta turi savus mitybos įpročius ir tradicinius pusryčius. Angliški pusryčiai -tai kiaušinienė su šonine, kraujinė dešra, skrudinta duona ir pupelės. Norvegai tradiciškai valgo bulves, numesti svorio atrodo nedarbingi su lupenomis, žuvis ir ožkos sūrį.

Jeigu Jums reikia numesti 10 ar 20 kg, tai šie papildai nieko nepadės, o jei ir šiek tiek padės, tai jūs to nepamatysite. Deja, turėsiu nuvilti. Labai daug žmonių, tikėdami, kad viską moka, padaro be galo daug klaidų, dėl kurių jų tikslas atitolsta metų metais. Tinkama pradžia sudėlios jūsų pagrindus ir žinias taip, kad vėliau galėsite ir be specialisto pagalbos tęsti tobulėjimą. Jeigu specialisto programos netinka, ieškokite, kur geriau. Sudarius numesti svorio atrodo nedarbingi mitybos planą, jau pirmą savaitę būna akivaizdūs sveikatos pokyčiai.

Vėliau pagerėja miegas, atsiranda daugiau energijos, kurią galima skirti sportinei veiklai. Apskritai labai svarbu, kad mityba būtų įvairi: nebijokite gerųjų riebalų, baltymų, stenkitės gauti visus reikiamus mikroelementus. Ir šalia sveikos mitybos palaipsniui stiprinkite kūną sportuodami.

Treniruotėse akcentuokite pratimus su savo kūno svoriu, pasipriešinimu ar svarmenimis, o kardio naudokite tik širdies veiklai gerinti.