Būdų numesti svorio per 2 mėnesius, 3 BŪDAI NUMESTI 20 KILOGRAMŲ PER 2 MĖNESIUS - PATARIMAI -


Įspėjimas Tiems iš jūsų, kurie nori numesti 20 kg kūno svorio per 2 mėnesius, tai reiškia, kad per savaitę turite numesti 2,5 kg kūno svorio. Šį tikslą galite pasiekti, jei sudeginsite kalorijų daugiau nei suvartosite.

Po dvejų metų kančių atrado lieknėjimo receptą: per 3 mėnesius numetė 10 kg Reikia numesti svorio per 2 mėnesius Ieškoti Kiek kilogramų galima numesti per mėnesį? Patariama lieknėti, jeigu to tikrai reikia, sveikai ir neskubant. Pagalvokite, kokios staigaus svorio numetimo pasekmės?

Kūno saugus kūno svoris svyruoja nuo 0, kg per savaitę. Tam reikia sudeginti —1 kalorijų daugiau, nei suvartojate per dieną. Nors progresas yra lėtesnis, nepamirškite, kad laipsniškas svorio metimas yra efektyvesnis už avarinę dietą, matuojant pagal sumažėjusį kūno riebalų kiekį, juosmens apimties ir klubų apimtis. Jei per trumpą laiką smarkiai numetate svorį, yra tikimybė, kad numetate tik kūno skysčių, todėl svorio netekimą sunku išlaikyti.

Per du mėnesius Justina sveikai atsisveikino su 10 kilogramų: tai gali padaryti kiekvienas

Jei norite numesti svorio sveikai ir naudingai, pasistenkite pasiekti tikslą intensyviau sportuodami ir naudodami patikrintus efektyvius metodus. Žingsnis 1 metodas iš būdų numesti svorio per 2 mėnesius pakeisti savo gyvenimo būdą ir įgyvendinti sveiką mitybą Nustatykite svorio metimo tikslą realistiškas. Be ilgalaikių tikslų nustatymo, svorio metimą turite nukreipti per trumpą laiką, pavyzdžiui, per mėnesį. Tada sudarykite planą, kaip tai įgyvendinti.

Be to, turite nustatyti tarpinius tikslus kaip priemonę ilgalaikiams tikslams pasiekti, kad liktumėte susitelkę ties tikslais, kuriuos norite pasiekti.

Pavyzdžiui, pradėkite mesti svorį siekdami, kad per 1 mėnesį sumažėtų 4 kg. Tai reiškia, kad laikydamiesi dietos turite numesti 1 kg kūno svorio per savaitę, kad sumažintumėte kalorijų kiekį ir reguliariai mankštindamiesi, kad sudegintumėte papildomus 1 kalorijų per dieną.

Naujiena: Kaip SULIEKNĖTI ir išlaikyti NORIMĄ SVORĮ visam gyvenimui?

Apskaičiuokite savo kalorijų poreikį ir dienos kalorijų svoriui mažinti. Kalorijų skaičiavimas yra veiksmingas būdas užtikrinti iš anksto nustatytų tikslų pasiekimą, jei reikia, sumažinant maisto kiekį.

Norėdami sužinoti, kiek kalorijų jums reikia, kreipkitės į gydytoją arba paskaičiuokite patys naudodami kalorijų skaitiklio programą. Dietomis ir mankšta sumažinkite —1 kalorijų per dieną. Užrašykite visą maistą ir gėrimus, kuriuos vartojate per dieną naudodami užrašų knygelę ar programą. Moterims reikia — kalorijų per dieną.

daugiau nei svorio metimo sveikatingumo centras f1 lenktynininkų svorio metimas

Vyrams reikia — kalorijų per dieną. Patarimas: kad ir kokie maži būtų, mitybos pokyčiai daro didelę įtaką bendram kalorijų suvartojimui. Pavyzdžiui, pakeitus mililitrų sodos ar saldžių sulčių paprastu vandeniu, reikia sumažinti — kalorijų!

Dieta: - 18 kg per mažiau nei 2 mėnesius, Ar galima numesti svorio per 2 mėnesius

Valgykite maistingą, mažai kaloringą maistą. Vaisiai ir daržovės leidžia jaustis sočiai, tačiau turi mažiau kalorijų nei kiti maisto produktai, pavyzdžiui, duona, traškučiai ir saldainiai. Kad suvartotumėte kalorijas pagal poreikį, bet greitai neišalktumėte, suvalgykite — gramų vaisių ar daržovių kiekvieno valgio metu: Salotos lapelis salotos šviežios arba pavasario mišinys arba salotos špinatai, pomidorai ir agurkai.

Garuose virtos daržovės, pavyzdžiui, brokoliai, kopūstai, morkos, žirniai ir moliūgai. Šviežio meliono, papajos, obuolio ar kriaušės griežinėlis.

Atlikite protarpinius pasninkus.

  1. Kaip numesti svorio per tris mėnesius Kaip numesti svorio?
  2. Tikriausiai gerai žinote, koks azartas apima siekiant numesti svorio: suvartoti mažiau kalorijų, daugiau jų sudeginti, etc.
  3. 3 BŪDAI NUMESTI 20 KILOGRAMŲ PER 2 MĖNESIUS - PATARIMAI -
  4. Priežastys, dėl kurių neprarandate svorio
  5. Manote, kad neįmanoma taip greitai numesti tiek daug svorio?
  6. Deginti riebalus tnb 28
  7. 8 būdai numesti svorio. 8 keisčiausi svorio metimo būdai | sweety.lt
  8. Patarimai, kaip numesti svorio per 2 mėnesius Kaip Numesti Svorio : Greičiausias būdas ar galima numesti svorio per 2 mėnesius Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.

Kai nevalgote su pertraukomis, suvalgote visą meniu nuo pusryčių iki vakarienės per 8—10 valandų, kai kasdienio aktyvumo intensyvumas yra labai didelis, paprastai nuo 7 iki 17 val. Galite laisvai nustatyti greitą tvarkaraštį, tačiau laikykitės jo kiekvieną dieną, kad kitos dienos vakarienės ir pusryčių trukmė visada būtų vienoda. Kitas pavyzdys: valgykite pusryčiuspietus - ir vakarienę -ne ilgiau kaip 10 valandų, jei norite pasninkauti 14 valandų.

numesti svorio už mano nugaros kaip numesti svorio ne coliais

Laikykitės dietos mažai angliavandenių arba mažai riebalų turinčios dietos. Abi šios dietos programos yra naudingos metant svorį, nes renkantis dietą kalorijų kiekis yra ribojamas.

Taigi, pasirinkite dietos programą, kuri gali būti taikoma ilgainiui.

svorio metimo centras W8 svorio metimas

Jei mėgstate mažai angliavandenių turinčius maisto produktus, tokius kaip kiaušiniai, kumpis, sūris ir žalios daržovės, tada mažai angliavandenių turinti dieta jums labiau tinka.

Tačiau jei negalite iš savo raciono pašalinti vaisių, duonos, makaronų ir ryžių, laikykitės dietos, kurioje yra mažai riebalų. Atminkite, kad turite sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį, kol bus deficitas. Jūs neprarandate svorio, jei nesumažinate dienos kalorijų kiekio.

Gerti daugiau vandens. Vanduo nėra kaloringas ir yra naudingas kūno drėkinimui, kad jis galėtų tinkamai veikti. Užuot vartoję kitus gėrimus, įpraskite gerti vandenį, kad sumažintumėte kalorijų kiekį. Venkite būdų numesti svorio per 2 mėnesius gazuotų gėrimų, alkoholinių gėrimų ir kaloringų gėrimų. Į skonį įpilkite citrinos arba kalkių pleištų į paprastą vandenį. Kad skonis būtų dar nepakartojamesnis, įdėkite braškių ar agurkų griežinėlių.

Pratinkite valgyti visiškai sąmoningai, kad galėtumėte apriboti maisto dalį. Šis žingsnis leidžia geriau suvokti fizinius pojūčius ir dalykus, kuriuos patiriate valgydami, kad galėtumėte valgyti mažiau. Svorio netekimo papildas tai padaryti, atlikite šiuos patarimus: Numesti svorio kortelė išjunkite televizorių, kompiuterį ir mobiliuosius telefonus.

Laikykite šaukštą nedominuojančioje rankoje arba naudokite lazdeles. Sutelkite savo dėmesį stebėdami maistą iš įvairių aspektų, kad valgytumėte visiškai sąmoningai. Užuodykite maistą, stebėkite lėkštėje esančio patiekalo formą, tada lėtai sukramtykite maistą, mėgaudamiesi skoniu ir jausdami burnos tekstūrą.

Norėdami gauti maksimalų rezultatą, pratęskite pratimo trukmę, nes minimali trukmė skirta tik sveikatai palaikyti. Įpraskite daugiausiai dienų sportuoti bent 30 minučių per dieną. Darykite jus dominančius pratimus, kad būtumėte būdų numesti svorio per 2 mėnesius motyvuoti.

kokios medžiagos verčia mesti svorį lieknėjantis kūnas 2

Pavyzdžiui, pasivaikščiokite per savo pietų pertrauką arba po vakarienės, prisijunkite prie aerobikos užsiėmimo ar stacionaraus dviračio, pašokkite svetainėje pagal mėgstamą dainą. Patarimas: jei negalite treniruotis po 30 minučių vienu metu, padalykite į minučių trukmės sesijas.

Kaip Numesti Svorio : Greičiausias būdas 2019 ar galima numesti svorio per 2 mėnesius

Darykite daugiau fizinio aktyvumo eidami savo dieną. Norėdami greičiau numesti svorį, skirkite kuo daugiau laiko mankštai, kad padidintumėte kalorijų deginimą.

sveikas svorio burrito dubuo numesti svorio skyr

Šį veiksmą galima atlikti kasdienės veiklos metu, pavyzdžiui: Stovėkite transporto priemonę toli nuo įėjimo į biurą ar prekybos centrą. HIIT yra fizinių judesių serija, susidedanti iš vidutinio intensyvumo mankštos ir trumpalaikio didelio intensyvumo mankštos, atliekamos pakartotinai tam tikrais laiko intervalais.

Norint numesti svorio, reikia papildomų 30 kg.

Galite sukurti HIIT seką iš įvairių fizinių pratimų, tokių kaip ėjimas, bėgimas, važiavimas dviračiu, plaukimas ar šokis. Pavyzdžiui, atlikite HIIT, ramiai vaikščiodami 3 minutes, staigiai vaikščiodami 3 minutes, tada grįžkite į ramų pasivaikščiojimą 3 minutėms. Atlikite šią seriją keletą kartų 30 minučių. Kitas pavyzdys, jei mėgstate važinėti dviračiu, pradėkite sportuoti ant lygaus pagrindo ir tada ieškokite įkalnės.

Grįžę į lygią žemę pratęskite vėl lipdami. Pratinkite 30 minučių 3—5 minučių intervalais. Atlikite raumenų stiprinimo pratimus, kad pagreitintumėte medžiagų apykaitą ilsėdamiesi. Kuo didesni raumenys, tuo greitesnis organizmo metabolizmas ramybės būsenoje.