Sustabdo svorio metimą


Straipsniai

Iš pradžių viskas sekėsi gerai, o jūsų svarstyklės kiekvieną rytą atnešė naujų rezultatų. Tačiau pamažu laimėjimai ėmė tapti kuklesni ir vieną dieną svoris tiesiog sustojo.

Jūs ir toliau išsekinate dietas ir pratimus, o svarstyklių rodyklė lieka vietoje. Ką daryti, jei lieknėjimo metu svoris sustojo, o jūs vis dar nepasiekėte norimos harmonijos?

Kodėl svoris sustojo? Vandens netekimas, o ne riebalų švaistymas yra pradedančiųjų klaida. Dažniausia sustabdo svorio metimą metimo priežastis metant svorį yra neteisingas požiūris į patį lieknėjimo procesą. Daugelis lieknėjančių pradeda ne tik mažiau valgyti, bet ir mažiau gerti, tuo pačiu alindami fizinius pratimus, eikite į sausas garų pirtis, svorio metimui naudokite terminius diržus ir įvyniojimus, vartokite vidurius laisvinančius ir diuretikus.

Kai kuriems žmonėms per vieną savaitę pavyksta atsikratyti 10—15 kilogramų, bet, deja, žinoma, ne riebalų, o vandens ląstelių lygiu. Kūnas išsausėja ir svoris sustoja. Be to, kai tik metamas svoris pradeda gerti pakankamai skysčių ir nustoja vartoti diuretikus ir vidurius, svoris iškart grįžta.

Per griežta dieta yra maksimalistų klaida. Jei metant svorį svoris sustojo, greičiausiai jūs padarėte vieną dažniausiai pasitaikančių svorio metimo klaidų - pasirinkote per griežtą dietą.

Koks yra svorio metimo plato efektas?

Noras greitai numesti svorį lemia tai, kad kūnas pereina į energijos taupymo režimą. Kalorijų, patenkančių į kūną su maistu ir suvartojamų gyvai veiklai, pusiausvyra išlyginama. Kūnas sumažina vidines išlaidas: sustabdomas plaukų, nagų augimas, odos ir vidaus organų regeneracijos procesai.

Sistemos saugumo riba yra išeikvota, sumažėja imunitetas, atsiranda letargija, apatija ir trūkumas. Pradeda atsirasti apimtys, nes organizmas negauna daug reikalingų medžiagų.

svorio metimas rny numesti svorio 55 metų

Tačiau pradedantiesiems svoris tiesiog sustoja. Pakartotinis dietos laikymasis yra dažniausiai pasitaikanti klaida, kurią žmonės daro metant svorį. Yra būdas priaugti antsvorio.

skystas svorio netekimo papildas yra naudingi riebalų degintojai

Žmogui paskirta gana griežta dieta, kurios metu jis per savaitę numeta 2—3 kg kūno svorio. Tada jis maždaug mėnesiui grįžta prie įprastos dietos. Tada savaitę jis vėl imasi dietos, tačiau svoris nemažėja, bet išlieka toks pat, nes kūnas, išsigandęs po ankstesnės dietos, nustoja atsisakyti sukurtų atsargų ir greitai pereina į ekonominį režimą. Vėliau vėl seka mėnuo ar du įprasta mityba, o paskui - dar viena dietinė savaitė, dėl kurios žmogus ne tik sustabdo svorio metimą svorio, bet, priešingai, pradeda priaugti svorio.

Pasibaigus tokiai dietai, daugumai žmonių, kurių kūno svoris yra nepakankamas, pavyksta priaugti 10—15 kilogramų ir visiškai atsikratyti problemos, nes organizmas visiškai pertvarko savo darbą. Būtent taip dauguma svorio metimo dietos mėgėjų bando numesti svorį.

Išleisti raumenų masę vietoj riebalų yra perfekcionistinė klaida. Daugelis lieknėja tuo pačiu metu, kai griežtos dietos pradeda aktyviai sportuoti. Tai, kaip taisyklė, sukelia energijos ir įvairių amino rūgščių trūkumą, kurį jis pradeda gauti iš savo sustabdo svorio metimą audinio.

Kiek tai gali trukti?

Dėl to prarandama raumenų masė ir vėliau ją pakeičia jungiamasis audinys, kuris lengvai užpildomas vandeniu ir riebalų sankaupomis. Šis metimo metodas, priešingai nei tikisi tie, kurie lieknėja, vietoj lieknėjimo lemia tik odos suglebimą ir suglebimą, strijų ir celiulito atsiradimą.

svorio metimas mažų tikslų Zerona lieknėjimas

Svoris sustoja, o kūno struktūra blogėja, nepaisant intensyvaus fizinio krūvio. Ką daryti, jei svoris sustoja metant svorį? Gerkite daug skysčių. Normaliam gyvenimui žmogui reikia 30 gramų.

  1. KMI skaičiuoklė Kaip sustabdyti svorio augimą po ties Dažnai girdime, kad peržengus metį svoris ima didėti net jei nepradedame daugiau valgyti ar mažiau sportuoti.
  2. Svorio metimo šūvis kartą per savaitę
  3. Geriausia svorio metimo programinė įranga

Metant svorį, norint iš organizmo išvalyti toksinus ir pusinės eliminacijos periodo produktus, turėtumėte išgerti mažiausiai 1,5 - 2 litrus švaraus vandens. Jūs neturėtumėte vartoti svorio mažinimo vaistų, kurių sudėtyje yra diuretikų ir vidurius laisvinančių komponentų, nes toks svorio metimas yra saviapgaulė.

Būtina persvarstyti dietą. Jei metant svorį svoris sustojo, turėtumėte persvarstyti naudojamą dietą, kad sumažintumėte jos standumą.

Kuo lėtesnis svorio metimo procesas, tuo daugiau rezultatų galima pasiekti. Optimalus svorio metimo greitis yra kg per mėnesį. Tik tokiu sklandžiu svorio kritimu kūnas nesileis į isteriką ir nesaugos kiekvienos papildomos kalorijos. Jei pakartotinės dietos neveikia. Jei laikydamiesi dietos ne kartą numetėte svorio ir vėl priaugote svorio, turėtumėte nustoti vartoti dietas.

prasmė lieknėti kaip numesti apatinę nugaros klubo riebalus

Tokiu atveju jums tereikia atlikti įmanomus fizinius pratimus ir apskaičiuoti mitybą taip, kad per dieną iš maisto gaunamų kalorijų kiekis būtų — sustabdo svorio metimą mažesnis nei jūsų suvartojamos energijos.

Organizmui reikia 1,5 gramo per dieną. Aktyviai sportuojant, padidėja baltymų poreikis, nes sportinė veikla visai nėra skirta numesti svorį ir sumažinti kūno svorį, o priešingai - raumenų sustabdo svorio metimą ir raumenų masės didinimui. Todėl po treniruotės į maistą reikia įtraukti pilnaverčius gyvūninius baltymus tiek, kiek jums reikia. Renkantis fizinę veiklą svorio metimui, pirmenybė turėtų būti teikiama lengviems fiziniams pratimams, skirtiems širdies krūviui ir probleminėms kūno vietoms.

Beje, plaukimas puikiai degina riebalus ir apskritai bet kokį kontaktą su vandeniu, kuris yra bent keliais laipsniais šaltesnis nei kūno temperatūra. Svorio išblukimas vienu metu, tai taip pat yra svorio plynaukštė, yra reiškinys, pažįstamas visiems, metantiems svorį.

Savaitę, mėnesį, dvi ar net daugiau jūs toliau skaičiuojate kalorijas, laikotės dietos, mankštinatės - ir rodiklis skalėje nesikeičia. Ką daryti? Turėti kantrybės! Iš tikrųjų organizmas turi priprasti prie bet kokių svorio pokyčių: pereiti prie kitokio išlaidų kalorijoms režimo, atstatyti virškinimo ir endokrininę sistemas, atsižvelgiant į naują dietą ir naują gyvenimo būdą.

Tiesą sakant, po kiekvieno numesto kilogramo organizmui reikia laiko, kad įtvirtintų rezultatą, ypač jei šie kilogramai nėra tokie papildomi.

Jei kelias savaites svoris nuolat mažėjo, o tada procesas sustojo, būkite kantrūs ir jokiu būdu nepasiduokite. Be to, svorio plato laikotarpiu jūsų apimtys gali pasikeisti į gera, o raumenys sustiprėti. Ką aš darau ne taip! Kartais svorio plokštuma yra klaidinga. Štai tipiniai, kurie be jokios realios priežasties sulėtina svorio netekimą: 1.

riebalų deginimas burnos džiūvimas wow lieknėjimo gelis

Nukrypimai nuo sistemos. Vienas tortas šiandien jis per mažas! Rezultatas nebus lėtas! Per griežta dieta. Dietoms, kurių kalorijų kiekis yra mažesnis nei — kcal, svorio metimo sustabdyti neišvengiama.

cheryl w lieknėjimas CMS reikšmingo svorio netekimo apibrėžimas

Pirmosiomis dienomis kūnas prarandamas, o po to jis reaguoja į stresą ir alkį, išleisdamas visą energiją svorio palaikymui - ir neatsisako nė gramo. Neteisingas skaičiavimas.

Adios svorio netekimo tabletės - steelseries. Kova su maisto gundymu gali būti sunki.

Reikėtų reguliariai perskaičiuoti ir patikslinti kalorijų skaičių ir tas apkrovas, kurios jums buvo aktualios metant svorį, kai svėrėte, pavyzdžiui, 80 kg, ir buvote nauja sporto salėje.

Jei numetėte 10—15 kg ir kelis mėnesius užsiimate aerobika, pakeiskite požiūrį į sustabdo svorio metimą metimą.

Yo-Yo dietos: kas tai yra, kodėl jos blogos, ir patarimai, kaip sustabdyti svorio metimą

Vienodas ar per didelis fizinis aktyvumas. Jei anksčiau jūsų maksimali apkrova buvo išreikšta pėsčiomis, einant vienos troleibuso stotelės atstumu, o dabar kasdien einate į sporto salę, o savaitgaliais - į baseiną, tada jūsų kūnas paprasčiausiai perkrautas. Vidutinė nepasiruošusio žmogaus norma yra valandos kūno rengybos per savaitę, įskaitant vaikščiojimą ir mankštą. To paties tipo mankštos kompleksai taip sustabdo svorio metimą lemia svorio sustabdymą, todėl pasitarkite su treneriu arba sustabdo svorio metimą šokiui - ten tiesiog nėra monotoniško krūvio.