Lieknėjantys bėgikai, Post navigation


Patarimai bėgikams: kaip išvengti nutrintų vietų ir dehidratacijos?

Aguročiai — dietinė, gydanti daržovė, ypač vertinga sergant diabetu, virškinamojo trakto, kepenų, tulžies pūslės ir širdies ligomis. Agurkų dieta veiksmingai detoksifikuoja organizmą, greitai šalina blogąjį cholesterolį.

lieknėjantys bėgikai

Aguročių dieta sureguliuoja medžiagų apykaitą, gerina virškinimą. Rinkitės nedidelius, 20 — 30 cm ilgio aguročius, jų nelupkite, kad nepašalintumėte vertingų medžiagų.

lieknėjantys bėgikai

Valgykite dažnai, po nedaug — 5 — 6 kartus per dieną nedidelėmis porcijomis po — gramų. Derinkit aguročius su kitomis daržovėmis, nepamirškite vaisių. Per dieną reikia suvalgyti po 5 — 6 įvairias daržoves ir vaisius.

Pasiruošimas bėgimui, Prepare for running #bėgikai

Valgykite ir baltymų: virkite garuose, troškinkite neriebią jūrinę žuvį, paukštieną, valgykite liesos varškės. Na o miltinių, saldžių patiekalų, dešros, rūkytų mėsos gaminių atsisakykite bent jau kol laikotės dietos. Virkite aguročius garuose, kepkite, troškinkite.

Ką turėtų valgyti pradedantieji bėgikai?

Naudokite kuo mažiau druskos ir aliejaus. Iš aliejų vartokite alyvuogių ir linų sėmenų aliejų. Padažams rinkitės liesą jogurtą, lieknėjantys bėgikai sultis ir liesą grietinę. Gerkite nesaldžius, naudingus gėrimus: vandenį, žaliąją arbatą, kompotą be cukraus.

lieknėjantys bėgikai

Jei nesveiki inkstai ar turite skrandžio opą, aguročių dietos nesilaikykite. Nuorodos kopijavimas 9 patarimai, kaip vasarą padės lieknėti aguročiai Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Lieknėjantys bėgikai kaip šaltinį.