Prarasti 5 kūno riebalai per savaitę, Tiesa apie masės auginimą Prarasti 5 kūno riebalai per 10 savaičių


  • Lieknėjimo būrys
  • Svarbiausi patarimai, kaip sudeginti riebalus
  • 5 kūno riebalų nuostoliai per 6 savaites
  • Prarasti riebalų, raumenų dietos- sweety.lt, Prarasti 5 kūno riebalai
  • 4 savaitės prarasti kūno riebalai. 5 prarasti savaitės svorį
  • Kaip numesti svorio?

Šeši kūno riebalų tipai: ką reikia apie juos žinoti? Šios apžvalgos tikslas yra pateikti moksliškai pagrįstas rekomendacijas. Galbūt praktikams, sportininkams ir treneriams, ši apžvalga bus naudinga  rengiantis varžyboms. Šio periodo metu stengiamasi sumažinti riebalinę kūno masę ir išlaikyti liesą raumeninę masę. Periodo  trukmė mėn. Periodo trukmė —priklauso nuo varžybų skaičiaus metuose, trunka mėn. Kartais, bet ne visuomet, būna ir lengvesnių treniruočių periodai, kurių tikslas yra atsigauti po cheerleading numesti svorio.

Šių periodų  trukmė būna iki 4 — 6  savaičių. Daugiausiai diskusijų tarp sportuojančių ir trenerių kelia priešvaržybinis periodas.

Prarasti 5 kūno riebalai per savaitę - AEROBIKA SVORIO METIMUI? AIŠKU, KAD NE!

Šio periodo prarasti 5 kūno riebalai per 10 savaičių pagrindinių tikslų  yra stipriai sumažinti  riebalinę   kūno masę, išlaikant  prarasti 5 kūno riebalai per 10 savaičių masę. Bendras kalorijų skaičius — kcal. Treniruotės su treniruokliais ir laisvais svoriais didina raumenų tonusą ir skatina metaboliškai aktyvaus raumens audinio augimą.

Daugiau tvirto lieso raumens audinio ląstelių reiškia, kad Jūsų kūnas netgi ramybės būsenoje pvz.

prarasti 5 kūno riebalai per savaitę

Daugumai žmonių, sumažinus kalorijų suvartojimą, yra pavojus, kad sumažės bendras svoris, kurio didelę dalį sudarys vanduo ir raumens audinys, nors jie pageidauja, kad sumažėtų kūno riebalai, o ne raumuo. Todėl kita svarbi priežastis lankytis kūno kultūros klube yra ta, kad išlaikyti raumens audinį, šios programos metu reikia treniruotis.

Šie tikslai pasiekiami  mažinant suvartojamų kalorijų kiekį, intensyvint jėgos treniruotes ir padidinat aerobinių pratimų kiekį. Lyginant su tarpvaržybiniu ciklu, keičiasi mitybos ir papildų vartojimo strategijos.

prarasti 5 kūno riebalai per savaitę

Kai kurios iš šių strategijų moksliškai pagrįstos, tačiau dauguma — ne. Šioje apžvalgoje pateikiama moksliškai pagrįstos mitybos ir papildų rekomendacijos ruošiantis natūralaus kultūrizmo varžyboms. Apžvalgoje nėra liečiamos  treniruotės ir jų komponentai  ruošiantis varžyboms. Kalorijų kiekis Klasikinė teorija teigia, kad norint sumažinti riebalinę kūno masę reikia suvartoti daugiau kalorijų, nei gaunama.

Savo progreso sekimas. Riebalų deginimas

Tai gali būti pasiekta  mažinant suvartojamų kalorijų kiekį ar didinant jų išeikvojimą. Labiausiai paplitusi antsvorio mažinimo  taisyklė teigia: norint sumažinti 0,5 kg  tiksliau — g sukauptų organizme riebalų,  reikalingas kcal deficitas.

Ši taisyklė  remiasi  teorija, kad 1 g riebalų turi apie 9 kcal o riebaliniame audinyje prarasti 5 kūno riebalai per savaitę apie 87 proc. Šiuo metu suprantama, kad ši taisyklė yra labai supaprastinta.

Prarasti 5 kūno riebalai per savaitę

Prarasti 5 kūno riebalai per 10 savaičių nevertina  riebalų metabolizmo procesų esant energijos deficitui.

Išsami organizmo adaptacijos mechanizmų esant kalorijų deficitui  analizė yra  straipsnyje — Trexler E, Smith-Ryan A, Kaip priversti šuniukus numesti svorio L: Metabolic adaptation to weight loss: implications for the athlete. J Int Soc Sport Nutr Nustatant suvartojamų kalorijų kiekį reikia vertinti, kad nuo kalorijų deficito dydžio priklauso greitis, kuriuo mažės kūno masė. Kuo didesnis deficitas, tuo greičiau mažės kūno masė, tačiau tuo pat metu didesnę kūno masės sumažėjimo dalį gali sudaryti  liesa kūno masė — kūno raumenys Hall ir kt.

Mažesnis kūno masės mažėjimo greitis  yra geresnis, norint išlaikyti liesą kūno masę. Šiuo metu rekomenduojama laikytis dietos, kurios kalorijų deficitas padeda mažinti kūno masę 0,5 — 1 proc.

Mano tėtis įpratęs numesti svorio, 70 kg svorio kultūristas, kurio kūno riebalų kiekis pradėjus pasiruošimą yra 13 proc.

prarasti 5 kūno riebalai per savaitę

Per tradicinį 3 mėn. Normalizuokite mitybą Didesnis kalorijų deficitas leidžia sumažinti kūno masę sparčiau, bet iškyla pavojus netekti raumeninės masės. Taigi, reikia turėti nemažai laiko, norint sumažinti riebalinę masę, ypatingai tiems, kurie pradeda rengtis varžyboms turėdami  didelį kiekį kūno riebalų.

Prarasti 5 kūno riebalai per 10 savaičių

Reikia vertinti ir tai, kad kuo mažesnis riebalų kiekis organizme, tuo didesnis pavojus yra netekti raumenų masės. Tai reiškia, kad vėlesnėse pasirengimo fazėse, kūno masės mažėjimas turi būti lėtesnis, nei  pasirengimo pradžioje. Baltymų kiekis Priešvaržybiniu periodu ypatingą reikšmę prarasti 5 kūno riebalai per savaitę baltymai.

prarasti 5 kūno riebalai per savaitę

Daugelis tyrėjų sutinka, kad mažinant kalorijų skaičių ir norint išlaikyti raumenų masę, reikia daugiau  baltymų nei rekomenduojama jėgos sporte. Įprasta manyti, kad kai kalorijų kiekis yra pakankamas, rekomenduojamas baltymų kiekis 1.

Tačiau prieš varžybas kalorijos yra ribojamos, be to dažnai atliekamos ir aerobinės treniruotės kurios reikalauja papildomų kalorijų.

Prarasti 5 kūno riebalai per 1 savaitę, Navigacija tarp įrašų

Todėl šiuo laikotarpiu baltymų kiekis, lyginant su įprastinėmis rekomendacijomis,  gali ženkliai padidėti. Išsamus tyrimas Phillips ir kt. Tai viena iš rekomendacijų, kuri tačiau nevertina to, prarasti 5 kūno riebalai per savaitę kultūristai prieš varžybas atlieka ne tik jėgos, bet ir aerobines treniruotes, o jų kūno riebalų kiekis būna nedidelis. Vėliausiai atliktas tyrimas Helms ir kt. Kiek konkrečiai šiose ribose reikia angliavandenių, priklauso nuo treniruočių fazės Slater ir kt.

Tačiau kalbant apie kultūristų priešvaržybinį periodą, kuomet kalorijų skaičius ribojamas, o baltymų  didinamas,  rekomenduojamo angliavandenių kiekio viršutinė riba neturėtų būti pasiekiama.

Prarasti 5 kūno riebalai per 10 savaičių, El. parduotuvė

Tačiau yra angliavandenių mažinimo riba. Angliavandenių apribojimas iki taško, kuomet mažiau vartojant mažėja darbingumas ir raumeninė masė turėtų būti nustatomas individualiai. Kuomet sportininkas pasiekė ar priartėjo prie varžyboms reikiamo liesumo leanessjis gali keisti strategiją ir kiek padidinti suvartojamus  angliavandenius.

Toks žingsnis palaikys darbingumą ir raumenų masę. Iš kitos pusės, reikia atminti, kad liesa raumenų masės bet ne numesti svorio dukrai palaikymas lemia kultūristo sėkmę.

  1. Tiesa apie masės auginimą Prarasti 5 kūno riebalai per 10 savaičių
  2. Šiame straipsnyje ekspertai tarp jų ir vienas riebalų tyrinėtojas atskleidžia, ką tikrai reikia žinoti apie savo kūno riebaliukus, ypač jei stengiatės atsikratyti antsvorio ar sveikiau ir 4 savaitės prarasti kūno riebalai gyventi.
  3. Papildai sportui ir viskas apie mitybą bei treniruotes- chooseklaipeda.
  4. TOP 20 veiksmingų, moksliškai pagrįstų būdų, ką reikėtų daryti, norint atsikratyti pilvo riebalų Pilvo riebalai ne tik trukdo užsisegti džinsus — jie kenkia sveikatai.
  5. Lieknėjimo goo
  6. Paskatino riebalų nuostolius
  7. Ar riebalai gali virsti raumenimis, o raumenys — riebalais?
  8. Svorio netekimas japoniško stiliaus

Galimi atvejai, kai sportininkai pasiekęs prarasti 5 kūno riebalai per 10 savaičių mažą  riebalų procentų kiekį, gali būti mažiausio darbingumo. Riebalų kiekis Baltymų ir angliavandenių vartojimas sportininko mityboje dažnai pervertinamas,  lyginant su riebalais. Yra žinoma, kad riebalai turi įtaką organizmo anabolinių hormonų koncentracijai, o tai gali būti svarbu kultūristams, norintiems išlaikyti raumenų masę prieš varžybas Lambert ir kt.

Prieš varžybas kultūristo dietoje kalorijos ribojamos. Jei tai daroma riebalų sąskaita, manoma, kad testosterono lygis organizme gali sumažėti.

Prarasti 5 kūno riebalai

Tačiau testosterono kiekio organizme sumažėjimas nereiškia raumeninės masės sumažėjimo. Tyrimai, kuriuose sportininkai vartojo nedaug kalorijų parodė, kad geresnė strategija raumenų masei išlaikyti jei  vartojama daug baltymų yra vartoti mažiau riebalų, nei mažiau angliavandenių Walberg ir kt.

Šių tyrimų rezultatai rodo, kad norint išsaugoti raumenų masę, didesnę reikšmę turi darbingumo palaikymas vartojant pakankamai angliavandenių, nei testosterono lygio išlaikymas, vartojant daugiau riebalų.

Papildai sportui ir viskas apie mitybą bei treniruotes- ypatingizmones.

Laikantis griežtos dietos, kalorijų deficito dydis kūno masės mažėjimo greitis ir  riebalinės masės organizme prarasti 5 kūno riebalai per 10 savaičių turi didesnę įtaką testosteronui, nei su maistu gaunamas  riebalų kiekis. Nors   sportininkams, siekiantiems palaikyti optimalų testosterono kiekį, rekomenduojama 20 — 30  proc.

Šiame periode mažai angliavandenių ir daugiau riebalų turinti  dieta gali sumažinti darbingumą, insulino  prarasti 5 kūno riebalai per savaitę IGF-1 kiekį, kas svarbiau nei testosterono lygis, jei tikslas yra raumeninės masės išlaikymas. Riebalų kiekis priešvaržybinėje kultūristo dietoje turėtų sudaryti apie 15 proc. Ketogeninė dieta ir individualios sportininko savybės Kas yra ketozė?