Ar mažas intensyvumas sudegina daugiau riebalų?


ar mažas intensyvumas sudegina daugiau riebalų? svorio kritimas ant prometriumo

Sumažėjęs streso lygis. Daugiau energijos, norint energingai užbaigti savo kasdienę veiklą.

Kaip matote, širdies darbas yra labai svarbus visiems. Širdis neturi būti nuobodi. Tai gali būti linksma ir žavi!

  1. Теперь вокруг было темно, и город казался другим.
  2. Aš nutukęs, kaip numesti svorio
  3. Tls svorio metimo rinkinys

Kardio neturėtų būti stereotipas, kad reikia važinėti kanceliariniu dviračiu ar važiuoti ant bėgimo tako. Kardio yra įtraukta į daugelį pramogų, tokių kaip krepšinis, plaukimas, dviračių sportas, futbolas, boksas ir mėgstamiausias Amerikos sportas, futbolas!

Skirtumas Žemo intensyvumo kardio yra daug kitoks nei didelio intensyvumo kardio. Norėdamas suprasti, kuo jie skiriasi, pirmiausia turėsiu tau paaiškinti kai kuriuos dalykus. Riebalų suskaidymas jūsų kūne vadinamas lipolize.

ar mažas intensyvumas sudegina daugiau riebalų? kaip numesti riebalus sulaukus 60 metų

Fermentas organizme, kuris yra atsakingas už lipolizę, vadinamas lipaze. Lipazė riebalus arba trigliceridus paverčia trimis nesurištomis riebalų rūgštimis FFA ir viena glicerolio molekule.

Taigi beveik viską, ką jums reikia žinoti, yra tai, kad lipazę, riebalų skaidymąsi, iš dalies sukelia širdies darbas.

Spustelėkite Image to Enlarge. Mažo intensyvumo kardio yra labai daug Kitoks nei didelio intensyvumo kardio. Mobilizavimas yra trigliceridų suskaidymas į glicerolį ir FFA energijai gauti.

Taigi iš esmės galite galvoti apie mobilizaciją kaip riebalų skaidymą jūsų kūne, kad galėtumėte juos naudoti ateityje. Oksidacija yra vieta, kurioje mobilizuotos riebalų rūgštys iš tikrųjų buvo sudegintos.

Širdis: mažas ar didelis intensyvumas? - Kultūrizmas

Riebalai, kurie buvo mobilizuoti galimam naudojimui, neturi būti deginami ir gali būti paversti naujais trigliceridais. Iki šiol dauguma jūsų galvoja: Gerai, kadangi dėl didelio intensyvumo kardio sukelia mažiau mobilizacijos nei dėl žemo intensyvumo kardio, tada mažo intensyvumo deginimas sudegina daugiau riebalų. Tai nebūtinai tiesa. Nors riebalų mobilizacija mažėja didėjant intensyvumui, bendroji riebalų oksidacija yra didesnė, nes buvo sudeginta daugiau kalorijų, tačiau mažesnis sudegusių riebalų kiekis.

Mažo intensyvumo širdies ritmo metu FFA oksidacijos greitis yra daug didesnis nei didelio intensyvumo širdies.

Iki šiol jūs tikriausiai rimtai galvojate: Gerai, kad žemo intensyvumo kardio mobilizacija yra didesnė ir oksidacijos greitis didesnis nei didelio intensyvumo kardio. Taigi, kodėl didelio intensyvumo kardiogramos yra geriau deginančios riebalus? Tai geriau deginant riebalus, nes nors sudeginamas FFA yra mažesnis, bendras riebalų kiekis yra daug didesnis. Kultūrizmas: Kardio super funkcija.

Čia galėsite lengvai susipažinti su geriausiais širdies metodų, padedančių mažinti riebalų kiekį, bendrą sveikatą, ištvermę, būdais ir kaip šią iš pažiūros nuobodžią veiklą paversti smagia ir įdomia!

ar mažas intensyvumas sudegina daugiau riebalų? pusė svorio metimo

Intramuskuliniai trigliceridai Taigi iš kur atsiranda šie kiti riebalai? Kiti riebalai yra vadinami intramuskuliniais trigliceridais. Intramuskuliniai trigliceridai yra trigliceridų lašeliai, kurie laikomi raumens skaiduloje.

  • Spausdinti Kai kurie produktai turi neigiamų kalorijų.
  • Riebalų deginimas- kaip taisyklingai siekti šio tikslo?

Dėl to riebalai priartėja prie raumenų skaidulų energijos susidarymo vietos, todėl raumenys riebalus sunaudoja šiek tiek greičiau nei riebalinis audinys kaupiami kūno riebalai. Intramuskuliniai trigliceridai yra lašeliai Iš trigliceridų, saugomų raumenų pluošto viduje.

ar mažas intensyvumas sudegina daugiau riebalų? natalie svorio netekimas juoda gulbė

Tai reiškia, kad sudegėte kalorijų iš riebalų ir 20 kalorijų iš kitų šaltinių. Tai reiškia, kad sudegėte kalorijas iš riebalų ir 75 kalorijas iš kitų šaltinių.

Beveik bet kuri moteris, ar mažas intensyvumas sudegina daugiau riebalų? svorio metimo žaidimą, žino, kaip gyvybiškai svarbu kasdien suvartoti kalorijas.

ar mažas intensyvumas sudegina daugiau riebalų? svorio metimo baseinas

Sužinokite apie 3 kalorijų ribojimo ir širdies problemas. Autorius: Šenonas Klarkas Esant didelio intensyvumo kardionui, per tą patį laiką sudeginote daugiau riebalų ir kalorijų nei žemo intensyvumo kardio. Išvada Šio straipsnio santrauka yra ta, kad nėra teisingo atsakymo, ar žemas intensyvumas yra geresnis už aukštą, ar kad aukštas yra geresnis nei mažas. Abu turi savo privalumų.

Didelio intensyvumo kardio pranašumas yra tas, kad sudeginote daug daugiau kalorijų nei žemo intensyvumo kardio ir per tą patį laikotarpį sudeginote daugiau riebalų.

Kultūrizmas

Žemo intensyvumo širdies pranašumas yra tas, kad daugiau kalorijų, ar mažas intensyvumas sudegina daugiau riebalų? sudeginote, gaunama iš riebalų, o ne iš kitų šaltinių.

  • Mirksėti lieknėjant 8 mitai apie kalorijų deginimą ar-salonas.
  • Priežastis paprasta.

Taigi, kuris iš jų jums tinka? Aukšto intensyvumo širdies ritmas yra geresnis žmonėms, kurie nevalgomi pvz. Žmonėms, neturintiems valandų per savaitę, pravartu lėtai vaikščioti ant pakopos. Naudodamiesi didelio intensyvumo kardio, per tą patį laiką galite sudeginti daugiau riebalų ir kalorijų nei mažo intensyvumo.

#17 Kepenys. 1 dalis. Kaip mūsų kepenys apdoroja riebalus ir saugo kasą?

Žemo intensyvumo širdies ritmas yra idealus žmonėms, kurie yra nevalgę. Tai leidžia jiems sudeginti riebalus, nesijaudinant per daug dėl raumenų deginimo tuo pačiu metu. Sudeginti kalorijų mažo intensyvumo širdies metu yra naudingiau, nei sudeginti kalorijų didelio intensyvumo kardio metu, jei ketinate prarasti riebalus.

ar mažas intensyvumas sudegina daugiau riebalų? liekni nuo