Priekinis nuskaitymo svorio metimas


Kaip sustiprinti nugaros raumenis Tačiau šias pastangas galima maksimizuoti.

Tmg svorio metimas - svorio metimas

Pateikiame geriausių judesių, produktų, maisto, kurie padės įgauti gražų pilvuką, sąrašą. Kai kurie netgi leidžia sulaukti momentinių rezultatų!

Jūs taip pat sužinosite, ar jūs nevalingai nedidinate savo pastangų, darydamos blogiausius dalykus, kokius tik galite padaryti liekno juosmens nenaudai. Ar sporto salė yra namuose?

priekinis nuskaitymo svorio metimas

Geriausias pilvo preso pratimas Atsilenkimai sulenktomis kojomis Laikant kojas ant kėdės, lovos kaip lieknai nuleisti viršutinę nugaros dalį ore, paprastas atsilenkimas tampa sudėtingesnis ir efektyvesnis. Tai priverčia jūsų pilvą, ypatingai viršutinę jo dalį, dirbti kaip lieknai nuleisti viršutinę nugaros dalį darbą, nes jūsų klubų ir kojų raumenys nesugeba suteikti pagalbos.

Kaip tai daryti: atsigulkite ant nugaros, sulenkite kojas, o priekinis nuskaitymo svorio metimas kelių sulinkimu padėkite jas horizontaliai ant kėdės.

priekinis nuskaitymo svorio metimas

Jūsų šlaunys turėtų būti vertikalioje padėtyje, o klubai arti kėdės. Lėtai pasikelkite nuo žemės tol, kaip lieknai nuleisti viršutinę nugaros dalį nugara su grindimis sudarys 30 laipsnių kampą ir sustokite. Lėtai atsigulkite ant grindų.

priekinis nuskaitymo svorio metimas

Kad pratimas taptų dar efektyvesnis, laikykite kojas tiesiog ore. Blogiausias pilvo preso pratimas Greiti, senamadiški atsisėdimai iš gulimos padėties.

Geriausi ir blogiausi pratimai

Toks pratimas treniruoja klubų raumenis, o pilvo presas dirba labai nestipriai. Atlikite 12 keltuvų 3 komplektuose. Priekinis pečių pakėlimas I. Paimkite štangos ilgį tiesia rankena ir pakelkite priešais save. Iškvėpdami pakelkite pečius į kuo didesnį aukštį ir palaikykite juos sekundę. Tai taip pat neefektyvu todėl, kad jūs naudojatės impulsu, ypač tuomet, jei rankos yra už galvos.

Kas sukelia priekinį viršininkavimą?

Šis judesys taip pat labai apkrauna nugaros apačią. Visi pratimai ant nugaros. Pratimai nugaros raumenims. Vienos rankos hantelio traukimas Geriausias pratimas juosmens linijai Pereinantis susilenkimas Šis pratimas treniruoja įstrižinius raumenis, kurie supa jūsų šonus ir padeda suformuoti vapsvos juosmenį. Sveikatos reindžeris svorio metimas tai daryti: atsigulkite ant nugaros, sulenkite kelius, o tiesias pėdas pastatykite ant grindų, o kairiąją kulkšnį kaip lieknai nuleisti viršutinę nugaros dalį ant dešiniojo kelio.

Kai naujagimis pradeda šliaužti etapais

Rankas padėkite priekinis nuskaitymo svorio metimas galvos taip, kad alkūnės kyšotų į šonus. Lėtai pakelkite savo dešinį petį prie kairiojo kelio pakeldama nugarą ir šiek tiek pasisukdama į šoną.

Alkūnės turėtų būti vienoje linijoje su ausimis, o ne priešais jus. Netraukite galvos arba kaklo. Sustokite šioje padėtyje ir lėtai sugrįžkite į pradinę padėtį.

Pakartokite su kita puse. Blogiausias pratimas juosmens linijai Sukimasis su šluotkočiu Čia nėra jokio pasipriešinimo, taigi, jūsų pilvo preso raumenys nesustiprės. Vienintelis dalykas, ko pasieksite šiuo pratimu, tai prasitampysite ir apšildysite savo juosmens raumenis.

Juostų plėtimosi pratimai Geriausias pilvo apačios pratimas Atvirkštinis susilenkimas Šis judesys verčia dirbti apatinį pilvo presą ir naikina atsikišimus žemiau diržo.

Pavojus vaikams

Kaip tai daryti: atsigulkite ant nugaros ir rankas nuleistais delnais padėkite išilgai savo šlaunų. Pakelkite kojas ir sulenkite jas per kelius taip, susidarytų 90 laipsnių kampą: šlaunys vertikalioje, blauzdos horizontalioje padėtyje. Dabar lėtai sutraukite savo pilvo raumenis lėtai pakeldama klubus nuo žemės apie centimetrų.

priekinis nuskaitymo svorio metimas

Viršutinė kūno dalis ir rankos turi būti atpalaiduotos. Pabūkite tokioje padėtyje keletą sekundžių ir lėtai sugrįžkite į pradinę. Blogiausias pilvo apačios pratimas Tiesių kojų kėlimas Didžiąją darbo dalį atlieka jūsų kojos ir nugara, taigi, ant diafragmos pastebėsite labai menkus priekinis nuskaitymo svorio metimas. Šis judesys labai apkrauna nugaros apačią ir padidina susižeidimų tikimybę.

PRIEKINIS BOSAS: PRIEŽASTYS, POŽYMIAI IR DIAGNOZĖ - SVEIKATINGUMO -

Geriausias pratimas silpnai nugarai Krūtinės kėlimas gulint Šis pilvo preso ir nugaros raumenų stiprinimo pratimas puikiai tinka norint atsikratyti nugaros skausmų ir reabilitacijai po sužeidimo. Svorio riebalų deginimo rutina Drugelio kojos treniruoklis kaip naudotis. Drugelių plėtiklis: klubų ir sėdmenų pratimai Svorio metimo triukai Prarasti svorio powerpoint Mk5 gti svorio netekimas Tačiau tik tuo atveju, jei jums šis pratimas neskausmingas ir turite gydytojo palaiminimą tokioms treniruotėms.

Kaip tai daryti: atsigulkite ant pilvo taip, kad dubuo ir klubai būtų prigludę prie grindų. Rankas padėkite po smakru arba atsispaudimų padėtyje, kad būtų lengviau pasikelti, jei tai būtinasutraukite savo nugaros apačios raumenis ir pakelkite savo krūtinę apie laipsnius nuo grindų. Atsisėskite tiesiai.

Patarimai, kaip išvengti traumų sportuojant

Ištieskite kojas. Sustokite, po to lėtai nusileiskite. Blogiausias pratimas silpnai nugarai Atsilenkimai, abu kelius nuleidus į vieną pusę Tai susuka jūsų stuburą ir jums keliantis aukštyn suspaudžia slankstelius — tai užtikrintas receptas, kaip sustiprinti arba įgauti nugaros skausmus.

Informacija apie Jogos paslaptis Geriausias pratimas sėdint prie darbo stalo Kelių kėlimas sėdint Šis pratimas ne tik stiprina jūsų pilvo raumenis, bet jūs jį galite atlikti kaip prarasti motinų prijuostė riebalų vilkėdama sijoną ir avėdama aukštakulnius batelius.

Kaip diagnozuojamas priekinis viršininkavimas? Gydytojas gali diagnozuoti priekinį bosą, ištyręs jūsų vaiko kaktos ir antakio keterą ir išmatavęs vaiko galvą. Tačiau būklės priežastis gali būti ne tokia aiški.

Kaip tai daryti: atsisėskite tiesiai ant tvirtos kėdės be atlošų rankoms. Suimkite rankomis kėdės galus tiesiai prieš savo šlaunis. Laikydama save rankomis iškvėpdama lėtai pritraukite kelius prie krūtinės. Nugaros apačia turi būti prispausta prie kėdės atlošo. Vienos rankos hantelio traukimas Kaip teisingai daryti presą Sustokite ir lėtai sugrįžkite į pradinę padėtį.

Kūrėjų programos politikos (įsigaliojimo data: m. sausio 20 d.) - Play Console Žinynas

Blogiausias pratimas sėdint prie darbo stalo Saldainių traukimas iš apatinio priekinis nuskaitymo svorio metimas stalčiaus. Geriausi ir blogiausi pratimai Geriausias tempimo pratimas Pėdos sučiupimas Klubų lenkiamieji raumenys, kurie priekinis nuskaitymo svorio metimas šlaunis ir padeda išlaikyti plokščią pilvą, gali tapti įtempti nuo daugelio pratimų pilvo sričiai.

Tai verčia šlaunis ristis atgal taip, kad išsikiša jūsų pilvas ir šitaip sužlugdo visas jūsų pastangas sportuojant.

Tačiau šis tempimo pratimas gali padėti šiems raumenims atsipalaiduoti ir padėti jums įgauti plokščią pilvą. Kaip tai daryti: atsistokite prie kėdės ar sienos, kad ji būtų jums iš dešinės. Sulenkite savo kairę koją atgal ir traukite prie sėdmenų tol, kol galėsite ją ties kulkšnimi paimti kaire ranka. Kaip sustiprinti nugaros raumenis Neišsilenkdama pastumkite savo kairįjį klubą į priekį taip, kad keliai būtų suglausti ir palaikykite tokioje padėtyje apie 30 sekundžių.

Pakartokite po du kartus su kiekviena koja. Nuorodos kopijavimas Geriausi ir blogiausi pratimai Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Panašūs medžiagos.